« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۸۸۸۶
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۶
بهبهان؛
در نشست رئیس دانشگاه و مدیرعامل شرکت گاز استان خوزستان تفاهم نامه همکاری های مشترک به امضای طرفین رسید.
مدیر مسول پایگاه خبری آوای رودکوف؛در نشست رئیس دانشگاه و مدیرعامل شرکت گاز استان خوزستان تفاهم نامه همکاری های مشترک به امضای طرفین رسید.

در راستای گسترش ارتباط دانشگاه و صنعت، جلسه بررسی راهکارهای همکاری دانشگاه و شرکت گاز استان خوزستان با حضور مهندس عبدالله ابول پور مدیرعامل شرکت گاز استان خوزستان به همراه تیمی از مدیران ارشد این شرکت در سالن حوزه ریاست دانشگاه برگزار گردید. در این نشست تفاهم‌نامه همکاری علمی و پژوهشی میان طرفین به امضاء رسید.


در ابتدای این نشست مشترک که با حضور کارشناسان شرکت و مدیران دانشگاه انجام شد، دکتر سید نژاد رئیس دانشگاه ضمن خوشامدگویی به مهمانان، به بیان گوشه‌ای از فعالیت‌های صورت گرفته در دانشگاه پرداخت و اقدامات و فعالیت‌های مثبت صورت گرفته در مهارت افزایی و کارآفرینی دانشجویان را برای حاضرین تشریح کرده و افزود ایمان داشتن به قابلیت‌های دانشگاه و تمرکز بر شناسایی نیازهای جامعه می‌تواند دانشگاه را از مرز آموزش و پژوهش صرف به کارآفرینی و جامعه‌محوری سوق دهد.

سید نژاد طرح جاک را به‌عنوان ابزاری جهت تکمیل زنجیره ارتباطی دانشگاه و صنعت دانسته و ابراز امیدواری کرد که رفع مانع اصلی ارتباط صنعت و دانشگاه که همانا دستیابی به زبان مشترک فی‌مابین است بتواند در حل معضلات جامعه راهگشا باشد.

مهندس ابول پور نیز در سخنان خود با تقدیر از فعالیت‌های صورت گرفته دانشگاه در چند سال اخیر در حوزه مهارت افزایی و کارآفرینی، شناسایی چالش‌های صنعتی و تمرکز بر قابلیت‌های موجود دانشگاه و صنعت را مورد تأکید قرار داده و ابراز امیدواری کرد در قالب تفاهم‌نامه همکاری مشترک، گام مؤثری در تغییر رویکرد فعالیت‌های پژوهشی به سمت کاربردی تر شدن آن برداشته شود.


در ادامه پژوهش " اثر زلزله بر سازه‌های گاز استان" توسط دو نفر از اعضای هیئت‌علمی برای حضار ارائه و بحث پایداری سازه‌های گاز مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در پایان این نشست مهندس ابول پور به همراه تیم مدیران ارشد شرکت گاز استان خوزستان ضمن بازدید از مرکز جوار دانشگاهی، در جریان پیشرفت‌های دانشگاه و جزییات برنامه جامع کارآفرینی دانشگاه صنعتی خاتم‌الانبیاء بهبهان قرار گرفتند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: