« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۸۱۹۵
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۵
فرماندار سمیرم خبر داد:
فرماندار سمیرم گفت: با توجه به حجم زیاد ورود گردشگر از استانهای جنوبی که وضعیت قرمز کرونایی دارند، به منظور حفظ سلامتی مردم مکانهای تفریحی و روستاهای گردشگری سمیرم مسدود می‌شود.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف، محمدرضا عسگریان پیش از ظهر سه شنبه در جلسه ستاد مقابله با ویروس کرونا در سمیرم از اعمال محدودیت تردد در تفرجگاه‌های این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: با توجه به حجم زیاد ورود گردشگر از استان‌های جنوبی که وضعیت قرمز دارند و برای حفظ سلامتی مردم مکان‌های تفریحی و روستاهای گردشگری این شهرستان مسدود خواهند شد.

وی افزود: مردم باید از حضور در مراسمات و تجمعات بپرهیزند تا جان مردم به خطر نیفتد و وضعیت شهرستان از نظر ابتلاء به کرونا به مرحله قرمز نرسد.

فرماندار سمیرم افزود: همکاری مردم فهیم در مبارزه با این بیماری کمک زیادی به پیشگیری کرونا خواهد داشت و بر این اساس رعایت پروتکل‌های بهداشتی به ویژه ماسک در اماکن عمومی الزامی است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان سمیرم نیز در این جلسه با اشاره به اینکه متأسفانه بیشترین بیماران جدیدی کرونایی در مجالس عروسی، عزاداری و یا مسافرت به کرونا مبتلا شدند، تاکید کرد" به دلیل تجمعات زیاد در این مراسمات تا چند روز آینده احتمال افزایش آمار در سمیرم وجود دارد.

علی اصغر صبوحی افزود: افرادی که در این برنامه‌ها شرکت کردند باعث درگیر شدن خانواده‌های دیگر به بیماری می‌شوند و بر این اساس انتظار داریم مردم توصیه‌های بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک را همانند روزهای اولیه شیوع این بیماری رعایت کنند.

توقیف خودروهای کارناوال‌های عروسی

همچنین دادستان سمیرم در این جلسه گفت: افرادی که با برگزاری مراسمات عروسی و عزا بهداشت عمومی جامعه را به خطر بیندازند مجرم هستند وبا آنها برخورد قانونی صورت خواهد گرفت و خودروهایی که در کاروان عروسی شرکت کنند توسط نیروی انتظامی توقیف خواهند شد.

روح الله نصر اصفهانی تاکید کرد: اجرای گروه‌های ارکستر و موسیقی در منازل و مکان‌های مسقف ممنوع است و برابر قانون با مجرمین برخورد خواهد شد.

مدینه صابری/خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: