« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۸۱۲۱
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۹ - ۰۱:۲۶
جهان
دبیرکل گردان‌های حزب‌الله عراق سلاح مقاومت را یکی از اصول شریعت برشمرد و گفت: «این سلاح تحویل هیچ‌کس به جزء حضرت امام زمان (عج) داده نخواهد شد».
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف به نقل از الاتجاه، دبیرکل گردان‌های حزب‌الله دوشنبه شب در پیامی به اعضای این گروه مقاومت اسلامی عراق اعلام کرد که «سلاح مقاومت تحویل هیچ‌کس به جزء حضرت امام عصر (عج) داده نخواهد شد».


دبیرکل گردان‌های حزب‌الله عراق تصریح کرد: «به غیر از 313 صحابه امام عصر عجل‌الله تعالی فرجه الشریف هیچکس اطلاعی از میزان و مقدار سلاح مقاومت ندارد».

همزمان، شبکه خبری المیادین از بازداشت نیروهای بازداشتی وابسته به گردان‌های حزب الله عراق خبر داد و به نقل از یکی از آزادشدگان گفت که قاضی آنها را به دلیل نداشتن ادله کافی آزاد کرد.

نیروهای دستگاه مبارزه با تروریسم عراق که تحت مدیریت مستقیم نخست وزیری است و نیروهای آن به وسیله افسران آمریکایی‌ آموزش دیده‌اند، پنجشنبه شب گذشته با حمله به مقر گردان‌های حزب‌الله وابسته به سازمان حشد شعبی، 14 نفر از اعضای این گردان‌ها را بازداشت کردند.


تسنیم


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: