« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۷۶۵۲
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۴
جلسه مشترک مدیر کل راهداری و حمل نقل جاده ای و نماینده بنیاد مستضعفان در لنده؛
جلسه بررسی و پیگیری پروژه‌های راهداری با حضور نصیری مدیرکل راهداری و حمل نقل جاده ای در دفتر بنیاد مستضعفان شهرستان لنده برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛ در شهرستان لنده پروژه های عمرانی زیادی وجود دارد که کلنگ زنی آنان از سالهای گذشته انجام گرفت و متاسفانه بنابه نبود اعتبارات این پروژه ها نیمه کاره رها شدند که پل های ارتباطی در مناطق روستایی از جمله مهمترین این پروژه ها هستند.


بنابراین گزارش در همین راستا صبح امروز مدیر کل راهداری و حمل نقل جاده ای استان کهگیلویه و بویراحمد به شهرستان لنده سفر و در نشستی با نماینده بنیاد در این شهرستان پروژه های عمرانی این حوزه مورد بررسی قرار گرفت.

بر پایه  این گزارش، در نشست مشترک مدیر کل راهداری استان و نماینده بنیاد مستضعفان، ۳ پروژه پل های نیمه تمام در مناطق سرتنگ آزادی، بنه علیاری، برمل بررسی که براساس تفاهم نامه صورت گرفته این ۳ پروژه توسط بنیاد علوی تکمیل خواهند شد.


نماینده بنیاد مستضعفان در راستای تشریح این نشست گفت؛ با توجه به مشکلات مناطق روستایی، قطع راه ارتباطی بیش از ۱۰ روستایی کوچک و بزرگ همزمان با شروع بارندگی ها در منطقه موگرمون ۲ پل نیمه کاره روستای سرتنگ آزادی و بنه علیاری در دستور کار بنیاد قرار گرفت.

مراد مرادپور خاطرنشان کرد؛ در بخش مرکزی نیز اهالی روستای برمل سالهاست که گرفتار مشکلات ذکر شده هستند ولذا تکمیل پل نیمه کاره این منطقه نیز در دستور کار بنیاد قرار گرفت.


نماینده بنیاد مستضعفان اظهار داشت؛ سه پروژه عمرانی مذکور با اعتباری بالغ بر ۶ میلیارد صد و بیست میلیون ریال با مشارکت کامل توسط بنیاد مستضعفان انجام می شوند.

نصیری مدیرکل راهداری و حمل نقل جاده ای استان کهگیلویه و بویراحمد، ضمن تشکر از حمایت ها و فعالیت های بنیاد مستضعفان در مناطق محروم شهرستان لنده، در این دیدار خطاب به همکاران شهرستانی و همراهان استانی گفت باید از تمامی ظرفیت بنیاد مستضعفان برای برون بردن لنده از بن بست های مواصلاتی استفاده نماییم.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: