« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۷۲۳
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۶:۲۹
رئیس مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست‌جمهوری گفت: سامانه ۱۱۱ در راستای تسهیل دسترسی مردم به مسئولان برای دریافت پیام‌های مردمی طراحی شده تا شهروندان خواسته‌ها و مشکلات‌شان را به گوش رئیس‌جمهور برسانند.

 

به گزارش آوای دنا، اسماعیل سماوی رئیس مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری با اعلام این خبر، گفت: سامانه 111 در راستای تسهیل دسترسی مردم به مسئولان برای دریافت پیام‌های مردمی طراحی شده تا شهروندان با زحمت کمتری دغدغه‌ها، خواسته‌ها و مشکلات‌شان را به گوش رئیس‌جمهور و دیگر مسئولان دولت برسانند.

رئیس مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست‌جمهوری تاکید کرد: نامه تنها راه ارتباط با رئیس‌جمهور نیست و هموطنان عزیز می‌توانند از طریق سامانه تلفنی 111 نیز مسائل، مشکلات و دیدگاه‌هایشان را به دکتر حسن روحانی انتقال دهند.

وی تصریح کرد: ظرفیت سامانه 111 اکنون افزایش یافته تا هموطنان مشکلی در زمینه برقراری ارتباط با نهاد ریاست‌جمهوری برای طرح مطالب‌شان نداشته باشند.

سماوی این موضوع را در آستانه سفر دکتر روحانی و هیئت دولت به استان هرمزگان بیان کرد که صبح امروز سه‌شنبه در نخستین دیدار دومین سفر کاروان تدبیر و امید با مردم بندرعباس در ورزشگاه تختی این شهر دیدار می‌کنند.

برخی رسانه‌ها تلاش کرده‌اند تا وانمود کنند در جریان این سفر، نهاد ریاست‌جمهوری نامه‌های مردمی را دریافت نخواهد کرد، اما سماوی گفت: اگر کسانی بخواهند به رئیس‌جمهور نامه بدهند، ما آنها را خواهیم گرفت، اگرچه توصیه می‌کنیم آنها از سامانه 111 برای طرح مطالب خود استفاده کنند.

وی تاکید کرد: تلاش دولت در راستای حفظ کرامت و منزلت مردم قرار گرفته و پیش‌بینی مکانیسم‌های نوین ارتباطی با دولت‌مردان نیز به منظور تحقق همین هدف صورت گرفته است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: