« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۷۰۱۲
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۵
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد؛
مدیرکل کمیته امداد استان گفت: مشارکت این نهاد در اردوی بسیج جامعه پزشکی در مناطق محروم شهرستان چرام پررنگ و اثرگذار بوده است.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛ اردوی بسیج جامعه پزشکی کهگیلویه و بویراحمد شامل پزشکان عمومی، متخصص، دندان‌پزشک و مشاوره پزشکی در مناطق محروم شهرستان چرام برای مداوای مردم نیازمند این مناطق برگزار شد.

قباد مبشری، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد، گفت: یکی از برنامه‌های اثربخش بسیج جامعه پزشکی استان برگزاری اردوهای جهادی در مناطق محروم استان بوده که این اردوها با مشارکت بسیج جامعه پزشکی، دانشگاه علوم پزشکی، بسیج سپاه و نهادهای حمایتی برگزار می‌شود.


وی برگزاری از اردوی بسیج جامعه پزشکی در روزهای هفدهم و هجدهم بهمن‌ماه 98 خبر داد و گفت: این اردوی بسیج پزشکی در مناطق محروم لنده، چرام در بخش سرفاریاب برگزار شد.

مبشری گفت: در این اردو تیم‌های پزشکی اعم از پزشکان عمومی، متخصص، دندان‌پزشک و مشاوره پزشکی در روستاهای باده از توابع بخش سرفاریاب مستقر شدند و مردم این بخش با مراجعه به این پزشکان نسبت به مداوای خود اقدام کردند.

وی تصریح کرد: در این اردو با فراخوان مردم جهت مراجعه به پایگاه درمانی نزدیک به 250 درخواست مددجویی جهت رفع مشکلات معیشتی، مسکن، وام کارگشایی و مساعدت درمانی به مسئولان کمیته امداد تحویل داده شد و مقرر شد که پس از بررسی درخواست‌ها، اقدامات لازم انجام گیرد.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد به بازدید از 15 خانواده مددجوی دارای بیمار صعب‌العلاج در حاشیه این اردوی بسیج جامعه پزشکی اشاره و بیان کرد: این اردو در قالب برنامه‌های بزرگداشت دهه فجر و نکوداشت 41 سالگی پیروزی انقلاب اسلامی برگزار شد.

مبشری در پایان از تدابیر ویژه بسیج جامعه پزشکی، بسیج سپاه، دانشگاه علوم پزشکی و سایر دستگاه‌های مشارکت‌کننده در تدارک این اردوی پزشکی برای کمک به نیازمندان در مناطق محروم استان تقدیر کرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: