« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۶۹۱۸
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۸
دادستان مرکز کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد:
در نشست‌های متعدد از مسئولان اجرایی درخواست پیشگیری از وقوع جرائم و تخلفات انتخاباتی را داشته‌ایم و البته توصیه استاندار در نشست شورای اداری به مدیران دستگاه‌های اجرایی دلسوزانه بود.
به گزارشپایگاه خبری آوای رودکوف؛سید علی ملک حسینی پیش ظهر امروز در نشست هم اندیشی با خبرنگاران و اصحاب رسانه با بیان اینکه برای رسیدگی به جرائم و تخلف‌های انتخاباتی شعبه ویژه تعیین شده و به صورت شبانه روزی فعالیت دارد، افزود: خود را ملزم به اصل سرعت و قاطعیت در رسیدگی به جرائم انتخاباتی می‌دانیم و اولویت اصلی ما در حوزه پیشگیری است.

ملک حسینی اظهار داشت:کسانی که در برخی حوزه‌های انتخابیه در برنامه‌های کاندیداها اقدام به تیراندازی می‌کردند توسط پلیس اطلاعات شناسایی که برخی برای تا پایان انتخابات بازداشت شده‌اند و فردی بوده که با اسلحه در استقبال از کاندیدایی حضور داشته ولی هیچ گونه تیر اندازی نداشته و به دلیل حضور نیز احضار و تشکیل پرونده شده است.


وی با اشاره به کنترل تبلیغات زودهنگام در برخی حوزه‌های انتخابیه استان بیان کرد: هرگونه تجمع تبلیغاتی در تالارها و مکان‌های عمومی ممنوع است و در این زمینه برخی اظهار و تفهیم اتهام شدند.

ملک حسینی با تاکید بر اینکه قاطعانه با فرد یا افرادی که بخواهند به وحدت جامعه آسیب بزنند، برخورد می‌کنیم، خاطرنشان کرد: در نشست‌های متعدد از مسئولان اجرایی درخواست پیشگیری از وقوع جرائم و تخلفات انتخاباتی را داشته‌ایم و البته توصیه استاندار در نشست شورای اداری به مدیران دستگاه‌های اجرایی دلسوزانه بود.

وی یادآور شد: یکی از مهمترین رسالت‌های رسانه افزایش آگاهی مردم با انجام فعالیت حرفه‌ای و صادقانه بوده و رمز پیروزی وحدت ملت زیر سایه ولایت است و رسانه طراز انقلاب باید فعالیت با بصیرت و آگاهانه به مسائل روز داشته باشد و نقشه دشمن را درک و تحلیل کند و نباید گامی برداریم که در راستای اهداف دشمن باشد و البته برخی خواسته دشمن را بیان می‌کنند.

ملک‌حسینی خواستار تبیین و تشریح شاخص‌های نماینده طراز انقلاب توسط رسانه‌ها شد و افزود: ویژگی‌های نماینده طراز انقلاب را اطلاع رسانی و مردم را برای انتخاب فردی با داشتن این ویژگی‌ها یاری کنند

وی عنوان کرد: فضای مجازی به فضای واقعی رسیده و در واقع مردم به این فضا کوچ کرده‌اند تا جایی که در این فضا شاهد تبلیغات، اطلاع رسانی و حتی کسب و کار هستیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: