« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۶۷۰۵
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۵
سرپرست معاونت حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد خبر داد؛
سرپرست معاونت حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۴۲۳۱ کودک زیر پنج سال مبتلا به سوءتغذیه در قالب طرح همسفره از طرف این نهاد سبد غذایی دریافت می‌کنند.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛خداخواست روحیانی، سرپرست معاونت حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد، گفت:  این نهاد به‌منظور رفع سوءتغذیه کودکان زیر پنج سال طرح هم‌سفره را در برنامه کاری خود اجرا می‌کند.

وی تصریح کرد: در حال حاضر ۴۲۳۱ کودک زیر پنج سال از سبدهای غذایی این نهاد در سال جاری بهره‌مند می‌شوند. 

روحیانی اعتبار هزینه شده در زمینه سبدغذایی کودکان را در سال جاری یک میلیارد و ۸۳۷ میلیون تومان اعلام و بیان کرد: کودکان زیر پنج سالی که به دلیل تغذیه نامناسب دچار اختلال در رشد هستند از طریق مراکز بهداشت شناسایی و برای دریافت سبد غذایی به کمیته امداد معرفی می‌شوند.


وی با اشاره به اینکه سبدهای غذایی کودکان شامل مواد پروتئینی، لبنیات، حبوبات، برنج و روغن است، افزود: کودکان تحت حمایت این طرح در فاصله زمانی شش‌ماهه مورد پایش قرار می‌گیرند تا در صورت بهبودی از چرخه حمایت خارج و کودکان دیگر جایگزین شوند.

روحیانی از دیگر برنامه‌های این نهاد را تأمین سبدغذایی برای مادران باردار و شیرده اعلام کرد و گفت: در این زمینه و باهدف جلوگیری از تولد کودکان دچار سوءتغذیه ۱۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان در سال جاری برای سبد غذایی ۴۳ مادر باردار و شیرده توسط این نهاد هزینه شده است.

سرپرست معاونت حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد تأکید کرد: مردم خیر و نیکوکار می‌توانند برای شرکت در طرح هم‌سفره و کمک به تغذیه کودکان نیازمند به آدرس http://hamsofreh.ir مراجعه کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: