« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۶۶۳۶
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۲
سخنگوی کمیسیون قضایی:
سخنگوی کمیسیون قضایی مجلس گفت: قضاتی که در مواردی احکام شدید صادر می‌کنند که در آن موارد قانون احکام خفیف در نظر گرفته، در صورت عدم ارائه دلیل به مجازات کسر از حقوق محکوم می‌شوند.
پایگاه خبری آوای رودکوف:حجت‌الاسلام حسن نوروزی نماینده مردم رباط کریم در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به نشست امروز کمیسیون قضایی مجلس گفت: در جلسه امروز اعضای کمیسیون مصوب کردند در محکومیت‌هایی که در قانون مجازات خفیف در نظر گرفته شده قضات حق ندارند احکام شدید صادر کنند مگر اینکه دلیل و مستندات آن را ارائه کنند.

وی افزود: قضاتی که در این موارد بدون ارائه دلیل و مستندات اقدام به صدور احکام شدید کنند به مجازات انتظامی درجه 4 قضات (کسر از حقوق) محکوم می‌شوند.

سخنگوی کمیسیون قضایی مجلس اظهار داشت: علاوه بر این در جلسه امروز پیشنهادات نمایندگان در رابطه با لایحه بودجه سال 99 مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

نوروزی خاطرنشان کرد: در جلسه امروز اعضای کمیسیون مصوب کردند که 300میلیارد تومان به صندوق تامین خسارات دادگستری در بودجه 99 بودجه تخصیص داده شود.

وی افزود: صندوق تامین خسارات دادگستری صندوقی است که از محل آن خسارات و دیه مربوط به خسارت دیدگانی که عامل وارد کردن خسارت به آنها مشخص نیست پرداخت می‌شود مانند کسانی که به عنوان مثال در حوادث اخیر آسیب دیده‌اند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: