« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۵۰۵۷
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۵
در جلسه شورای زکات شهرستان بویراحمد عنوان شد؛
رئیس کمیته امداد منطقه یک یاسوج گفت: زکات جمع‌آوری‌شده در کمیته امداد منطقه یک یاسوج از ابتدای سال گذشته تاکنون نسبت به مدت مشابه سال قبل، 94درصد رشد داشته است.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف،جلسه شورای زکات شهرستان بویراحمد رئیس شورای زکات شهرستان و رؤسای ادارات کمیته امداد مناطق دوگانه یاسوج و اعضای شورای زکات شهرستان در دفتر امام‌جمعه یاسوج برگزار شد.


مصیب حیدری، رئیس کمیته امداد منطقه یک یاسوج در این جلسه گفت: از ابتدای سال 97 تاکنون 468 میلیون تومان زکات واجب و مستحبی توسط کمیته امداد منطقه یک یاسوج جمع‌آوری‌شده که این مبلغ نسبت به مدت مشابه سال قبل 94 درصد رشد داشته است.

وی با اشاره به اینکه این مبلغ زکات از 42 روستای زکات دهنده در حوزه منطقه یک یاسوج جمع‌آوری‌شده است، تصریح کرد: امید است با تبلیغات و اطلاع‌رسانی درست به مردم شاهد افزایش صددرصدی زکات مردم خیر و نیکوکار استان باشیم.

حیدری تصریح کرد: از مجموع زکات جمع‌آوری‌شده در منطقه یک یاسوج 68 درصد به بیش از دو هزار نیازمند اهداشده و 32 درصد آن‌هم در ساخت پروژه‌های عام‌المنفعه و خرید زمینه برای ایتام هزینه شده است.

محمودی رئیس شورای  زکات شهرستان در این جلسه ضمن برشمردن آثار و برکات زکات در زندگی فردی و اجتماعی افراد خواستار تبلیغ، تشویق و مشارکت همه‌جانبه  ادارات در امر جمع‌آوری زکات شد.

کناری فرماندار بویراحمد نیز در این جلسه آمادگی خود را جهت برگزاری جلسه با حضور دبیرخانه شورای زکات شهرستان و 240 نفر از دهیاران اعلام و یادآور شد: می‌توان با حضور بخشداران و دهیاران و مشارکت ادارات عضو نسبت به جمع‌آوری زکات واجب و مستحبی اقدام کرد.

حشمت اله عباسی رئیس کمیته امداد منطقه دو یاسوج در این جلسه گفت: 26 روستای زکات دهنده در حوزه منطقه دو یاسوج 365 میلیون تومان زکات واجب و مستحبی خود را به این نهاد داده‌اند.

وی با اشاره به اینکه با توجه به تبلیغات و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و همکاری ائمه جمعه و جماعات مقدار زکات جمع‌آوری‌شده در سال جاری افزایش‌یافته است،گفت: امید است با همکاری مبلغین و مروجان زکات و فرهنگ‌سازی در این زمینه این مبالغ افزایش یابد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: