« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۴۳۲۵
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۶
به مناسبت 40 سالگی پیروزی انقلاب اسلامی محقق شد؛
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی 40 طرح اشتغال‌زایی بااعتبار 800 میلیون تومان برای مددجویان این نهاد اجرا شد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛مراسم بهره‌برداری از یک طرح دام‌پروری به نمایندگی از 40 طرح اشتغال مددجویی با حضور مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی در شهرستان چرام برگزار شد.


قباد مبشری، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه این مراسم بابیان اینکه یکی از دغدغه‌های اصلی این نهاد برای جامعه هدف ایجاد اشتغال است، گفت: در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی 40 طرح اشتغال‌زایی بااعتبار 800 میلیون تومان برای مددجویان این نهاد اجرا شد.


وی با اشاره به اینکه طرح‌های اشتغال‌زایی اجراشده برای مددجویان بیشتر در بخش‌های کشاورزی، دام‌پروری، صنعتی و خدماتی است، یادآور شد: 3720 طرح اشتغال‌زایی بااعتبار 49 میلیارد تومان از ابتدای سال جاری تاکنون برای مددجویان و اقشار نیازمند در استان به بهره‌برداری رسیده است.


مبشری بابیان اینکه با توجه به نظارت مستمر و دقیق از سوی کمیته امداد و بر اساس ارزیابی‌های انجام‌شده وام‌های پرداختی برای طرح‌های اشتغال‌زایی این نهاد کمترین درصد انحراف را داشته‌اند، تصریح کرد: مسئولیت و تعهد کمیته امداد در خصوص پرداخت تسهیلات اشتغال تنها در پرداخت وام و اتمام طرح خلاصه نمی‌شود، بلکه نظارت مستمر و دقیق بر این طرح‌ها و میزان درآمد پایدار برای فرد متقاضی به‌ویژه مددجویان نیز برای این نهاد مهم و ضروری است.


وی با اشاره به اینکه یکی از اهداف اساسی کمیته امداد ایجاد اشتغال پایدار است، بیان کرد: امید است مددجویان تحت حمایت بامهارت آموزی و فراهم شدن زمینه اشتغال از محل اجرای طرح‌های اشتغال،خودکفایی و کاریابی، به استقلال اقتصادی رسیده و از چرخه حمایتی این نهاد خارج شوند.


عبدالرشید کریمی نسب مدیر کمیته امداد شهرستان چرام به بهره‌برداری از یک طرح اشتغال مددجویی درزمینه دام‌پروری اشاره و بیان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون 230 طرح بااعتبار چهار میلیارد و 653 میلیون تومان برای مددجویان و اقشار نیازمند در این شهرستان اجراشده است.


وی ضمن تشکر از همکاری بانک‌های شهرستان چرام با کمیته امداد در زمینه پرداخت تسهیلات اشتغال به مددجویان این نهاد افزود: از بانک‌های عامل شهرستان انتظار داریم که با پرداخت به‌موقع تسهیلات به مددجویان کمیته امداد را در زمینه توانمندسازی و خودکفایی نیازمندان یاری کنند.


شایسته ذکر است دیدار و سرکشی از خانواده معظم شهید خدامراد مرادی و حضور در گلزار مطهر شهدا، دیدار با کارکنان کمیته امداد دهدشت و حضور در مراسم کلنگ زنی ساختمان اداری کمیته امداد دهدشت از دیگر برنامه‌های سفر مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد به شهرستان چرام و کهگیلویه بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: