« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۴۲۶۵
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۳
از محل اعتبارات صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت؛
مدیر امور شعب صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت کهگیلویه و بویراحمد گفت: 5701 تسهیلات کارگشایی، خودکفایی و مسکن از محل اعتبارات این صندوق به مددجویان تحت حمایت از ابتدای سال جاری تاکنون پرداخت شد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛علی نادری، مدیر امور شعب صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در دیدار با مدیرکل این نهاد، بابیان اینکه این صندوق باهدف پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد و سایر نیازمندان فعالیت می‌کند، گفت: 5701 مورد تسهیلات کارگشایی، خودکفایی و مسکن بااعتبار 27 میلیارد و 96 میلیون تومان از ابتدای سال جاری تاکنون به مددجویان و اقشار نیازمند پرداخت‌شده است.


وی یکی از راهکارهای مهم کمیته امداد برای کاهش مشکلات اقشار آسیب‌پذیر را پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه کارگشایی اعلام و بیان کرد: 17 میلیارد و 237 میلیون تومان از میزان تسهیلات پرداخت‌شده در سال جاری به مددجویان وام‌های کارگشایی است که برای رفع مشکلات 4787 متقاضی نیازمند به آن‌ها پرداخت شد.

نادری با اشاره به پرداخت 391 مورد تسهیلات در بخش خودکفایی و اشتغال در صندوق امداد ولایت، گفت: اعتبار هزینه شده در این خصوص از ابتدای سال جاری تاکنون هفت میلیارد و 184 میلیون تومان است.

وی مابقی تسهیلات پرداخت‌شده امسال صندوق امداد ولایت را وام مسکن1000 واحدی، ودیعه مسکن و تسهیلات حوزه مسکن اعلام و تصریح کرد: تسهیلات صندوق امداد ولایت به‌منظور توانمندسازی و تأمین هزینه‌های ضروری نیازمندان در زمینه‌هایی ازجمله تحصیلی، درمان، مسکن، ازدواج و حل مشکلات معیشتی و بر اساس اولویت‌بندی نوع نیاز مددجویان پرداخت می‌شود تا در سریع‌ترین زمان ممکن گرهی از مشکلات‌ آن‌ها گشوده شود.

 مدیر امور شعب صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت کهگیلویه و بویراحمد در پایان از تمامی افراد خیر و نیکوکار استان دعوت کرد تا با افتتاح حساب و سرمایه‌گذاری در این صندوق در رفع مشکلات مددجویان کمیته امداد و اقشار نیازمند سهیم باشند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: