« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۳۶
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۰ - ۰۴:۰۷
اوای دنا: با پیگیری میراث فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد؛تعزیه سنتی شهر سوق ثبت ملی شد.معاون میراث فرهنگی اداره‌کل میراث فرهنگی و گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد از ثبت ملی تعزیه سنتی شهر سوق خبر داد.رحیم دادی‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: در سومین همایش شورای ثبت سازمان میراث فرهنگی کشور که در استان چهارمحال بختیاری برگزار شد، تعزیه عاشورایی سنتی شهر سوق به عنوان یکی از مهم‌ترین میراث معنوی استان چهار فصل کهگیلویه و بویراحمد با رای اکثریت اعضای شورای ثبت در فهرست میراث معنوی کشور قرار گرفت. دادی‌نژاد گفت: این تعزیه سنتی که سابقه 100 ساله در شهر سوق از توابع شهرستان کهگیلویه دارد، تاکنون در چندین جشنواره داخلی و خارجی اجرا داشته که مورد تقدیر قرار گرفته است. معاون میراث فرهنگی استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: به همین مناسبت و به دلیل این موفقیت مراسم تعزیه‌خوانی سنتی شهر سوق با حمایت مالی و معنوی اداره‌کل میراث فرهنگی این استان به صورت زنده در بعد از ظهر روز شنبه 12 آذرماه جاری در ارگ آزادی سازمان میراث فرهنگی و صنابع دستی و گردشگری در خیابان آزادی تهران و همچنین روزهای دوشنبه و سه‌شنبه 14 و 15 آذر در میدان امام حسن شهر دهدشت برگزار می‌شود.
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۴
منصوری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۲
0
2
واقعا که لنده مظلومه ...
لنده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۲
1
1
جناب اقای بدری. اگه وقت کردید یه سری به سایت عصر دنا بزنید و حقایق را درباره تعزیه بخونید تا این همه وطن فروشی نشه.

پاسخ: سلام . درخواست شما اجابت شد اما متوجه نشدیم منظورتان از وطن فروش چه کسانی می باشد ما خبر مربوط به سوق را دریافت و بر اساس وظیفه و صرفا جهت اطلاع اقدام به بخش آن نمودیم.
لنده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۳
2
0
سلام. خدای ناکرده منظور من از وطن فروشان سایت اوای دنا نبود. منظور کسانی بود که دست رو دست گذاشتند و تعزیه را به سوق هدیه دادند. ما در صداقت شما هیچ شکی نداریم. اما انتظار داریم به حقایق برسید. تعزیه سوق تابستان ثبت ملی شد. چرا امروز خبرشو زدید؟
سوقی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۳
0
0
سلام بر سوق وسوقی :lol:
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: