« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۳۲۴۸
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۸
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد اعلام کرد:
849 مورد فعالیت عمرانی ازجمله ساخت و بازسازی و تعمیرات مسکن مددجویی به مددجویان زلزله‌زده تحت حمایت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد ارائه می‌شود.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف، فرید محبی، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد، بابیان اینکه به‌منظور حمایت از منازل خسارت‌دیده مددجویان در زلزله‌های امسال در استان، 849 مورد فعالیت عمرانی ازجمله ساخت و بازسازی و تعمیرات مسکن مددجویی به آن‌ها ارائه می‌شود، گفت: در این زمینه 163 واحد از منازل خسارت‌دیده قابل تعمیر و سکونت نیستند و باید تخریب و بازسازی شوند.


وی تصریح کرد: به‌منظور بازسازی منازل شهری 40 میلیون تومان تسهیلات و شش میلیون تومان به‌صورت بلاعوض توسط بنیاد مسکن در نظر گرفته‌شده و این مبلغ برای منازل روستایی 30 میلیون تومان تسهیلات و پنج میلیون تومان بلاعوض است.

محبی در خصوص تعمیرات منازل خسارت‌دیده گفت: 686 واحد زلزله‌زده تعمیراتی هستند که تا سقف 12 میلیون تومان تسهیلات برای تعمیر به مددجویان پرداخت می‌شود.

ابراهیم فرزانه مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در این نشست گفت: در خصوص پرداخت تسهیلات برای کمک به بازسازی و تعمیر منازل خسارت‌دیده مددجویان در زلزله‌های اخیر در استان آماده هرگونه همکاری با کمیته امداد هستیم.

وی بابیان اینکه در زمینه بازپرداخت به‌صورت سفته زنجیره‌ای توسط خود مددجویان ضمانت می‌شود، تصریح کرد: کارشناسی در خصوص ساخت منازل زلزله‌زده مددجویی صد درصد رایگان و از طریق ناظرین بنیاد مسکن انجام می‌شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: