« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۳۲۳۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۰۲:۰۲
یادداشت مهدی کریمی سرآسیاب در پی حمله تروریستی به رژه نیروهای مسلح در اهواز
بگذار بگویند که بخور بخور هست اما نمی‌دانند که سهم شما از خوردن، گلوله هست و عده‌ای ناز پرورده کاخ‌نشین همراه با سلبریتی‌های نادان فقط برای تخریب شما قدم بر می‌دارند.
پایگاه خبری آوای رودکوف:مهدی کریمی  در پی در پی حمله تروریستی صبح شنبه به رژه نیروهای مسلح در اهواز طی یاداشتی خطاب به حافظان امنیت و اقتدار کشور  نوشت:

  تا در امنیت هستند با کنایه مورد خطاب قرار می‌گیری، اما حالا امن‌ترین جان‌پناه میباشی حاضری  مورد هدف گلوله قرار بگیری اما ذره‌ای  به ناموست  نگاه بد نشود .

بگذار بگویند که بخور بخور هست اما نمی‌دانند که سهم شما از خوردن، گلوله هست و عده‌ای ناز پرورده کاخ‌نشین همراه با سلبریتی‌های نادان فقط برای تخریب شما قدم بر می‌دارند.

خداپشت پناهتان ای سبز قامتان عرصه‌ی امنیت، ای دلیر مردانی که رهرو راه امام حسین (ع) هستید.خوش به سعادت آنهایی که راهشان راه حسین (ع) بود و در این ایام حزن و اندوه سرور و سالار شهیدان با ایشان محشور می‌شود.


درود بر غیرتتان که بزرگی و شکوه رزمتان لرزه بر اندام استکبار انداخت، که طاقت این همه رشادت و دلاورمردی را نداشتند و توان جنگ مردانه را در خود ندیدند و از پشت سر خنجر زده‌اند.

ای سبز پوشان عزیز شهادتتان مبارک اما در غم اندوه شما نمی‌دادنم در آستانه‌ی بازگشایی مدرسه و راه یافتن فرزندانتان به مدارس حالا دستان مهربان چه کسی جای پدر قرآن بر سر آنان می‌گیرد و آنها را روانه‌ی مدرسه می‌کند.


نمی‌دانم جواب فرزندت برای معلم که فردا از فرزندت سوال می‌پرسد شغل پدرت چیست  چه خواهد بود. اما می‌دانم امروز دستان تو آخرین جان پناه کودکی بوده که همراه مادر برای تماشای مراسم اقتدار شما آمده بودند. روحتان شاد و یادتان گرامی‌باد.

لنده
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۱
0
0
احسنت
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: