« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۳۱۹۳
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۱
کهگیلویه و بویراحمد
ورود گسترده موادمخدر و اثرات قابل توجه آن در جامعه نشان مي‌دهد كه دشمن در دو جبهه ؛جنگ نرم و جنگ سخت تمام توان خود را برای هدف قرار دادن جوانان این مرز و بوم بکار گرفته است.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف،اعتیاد به مصرف مواد مخدر در بین اقشار مختلف مردم ، به عنوان یکی از مهم ترین آسیب های اجتماعی، اقتصادی و بهداشتی، جامعه انسانی را با تهدید روبرو و علاوه بر به زوال کشاندن جامعه، مسیر را برای از بین رفتن بسیاری از ارزش ها و باورهای فرهنگی و اخلاقی هموار می کند .



با کمال تاسف امروزه این معضل اجتماعی در جامعه بسیار گسترده و روز به روز در حال شکل گیری و بسیاری از جوان ها و نوجوان ها و حتی سنین پایین تر را نیز درگیر خود کرده است.

ورود گسترده  موادمخدر و اثرات قابل توجه آن در جامعه نشان مي‌دهد كه دشمن در دو جبهه ؛جنگ نرم و  جنگ سخت تمام توان خود را برای هدف قرار دادن جوانان این مرز و بوم بکار گرفته و لحظه ای نیز دریغ  ندارد.

لذا در چنین شرایطی می طلبد که مسولان  و دست اندرکار ما كار و اقدامي عملي را براي حساس‌سازي جامعه برنامه‌ريزي و دنبال نمایند و از ارائه آمار و ارقام جنايت‌هاي ناشي از اعتياد ؛ دادن شعار و کنفرانس خبری و ....در خصوص مشكلات مواد مخدر که در واقع چاره کار نیست و نمي‌تواند مبارزه‌اي اثر بخش با موادمخدر و اعتياد را رقم زند خوداری نمایند!
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: