« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۱۶۲۰
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۳
یاسوج
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی ( ره ) استان کهگیلویه و بویراحمد در پیامی به تبیین برنامه های این نهاد در سالی که به فرموده مقام معظم رهبری ، سال حمایت از کالای ایرانی نامگذاری شده پرداختند.
پایگاه خبری آوای رودکوف:مدیرکل کمیته امداد امام خمینی ( ره ) استان کهگیلویه و بویراحمد در پیامی به تبیین برنامه های این نهاد در سالی که به فرموده مقام معظم رهبری ، سال حمایت از کالای ایرانی نامگذاری شده پرداختند.در قسمتهایی از این پیام آمده است:

سال جدید را محضر ملت شریف ایران ، خانواده معظم شهداء، خانواده معزز امداد و به خصوص مردم ولایتمدار استان کهگیلویه و بویراحمد تبریک و تهنیت عرض می کنم.

مقام معظم رهبری ( مدظله العالی )  با اشراف کامل به وضعیت و موقعیت کشور عزیزمان بار دیگر با نامگذاری سال 1397 به نام حمایت از کالای ایرانی ، بر ابعاد دیگری از اجرای اقتصاد مقاومتی تاکید نمودند و خاطر نشان کردند که عزت و شرف ایرانی در گرو حمایت از تولیدات داخلی کشور و اتکا و اعتماد به کارگر ایرانیست. چرا که  فقط از این طریق می توان به خودکفایی و سربلندی دست یافت . این خط مشی حکیمانه مسئولیت ما را سنگین و البته دوچندان کرده و وظایف ما را در خصوص تعهد به خدمت رسانی مضاعف به جامعه هدف به خصوص محرومان و نیازمندان ، که آسیب پذیری بیشتری در مشکلات اقتصادی دارند افزایش داده است . لذا وظیفه همه ماست که با برداشتن موانع  پیش روی  جوانان این مرز و بوم و خصوصا خانواده های تحت حمایت با ترغیب ، پویایی وحمایت بی قید و شرط و ایجاد  کار و  اشتغال مناسب ، سهم مهمی در اجرای حمایت از تولیدات داخلی و تحقق منویات مقام معظم رهبری داشته باشیم. این نهاد مقدس با تمام توان  وامکانات و بهره گیری از نیروهای متعهد و دلسوز امدادگر استان و همراهی مردم عزیز، بخصوص  خیران ونیکوکاران گرانقدر با اراده ای مضاعف جهت فقر زدایی و توانمندی خانواده ها که مهمترین هدف امداد  امام ( ره ) و دولت خدمتگزار  است ، تا رسیدن به نقطه مطلوب سعی و تلاش خود را ادامه خواهد  داد. انشاء الله با توکل به خداوند تبارک و تعالی ، تحت توجهات حضرت ولی عصر ( عج ) و رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، در این سال جدید ضمن تجدید میثاق با آرمانهای بلند امام راحل ، رهبر معظم انقلاب  و شهیدان پر افتخار انقلاب اسلامی به چشم انداز مورد نظر دست یابیم.

ومن الله التوفیق
فرید محبی
مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کهگیلویه وبویراحمد
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: