« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۱۰۴۱
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۴
یاسوج
استاندار کهگیلویه وبویراحمد از بیمارستان اعصاب و روان سلمان وابسته به بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بازدید کرد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛علی محمد احمدی دراین بازدید با عیادت از همه جانبازان بستری و با تقدیم شاخه گل، مشکلات آنها را شنید و نسبت به برطرف کردن آنها به مسئولین مربوطه تاکید کرد.
کمبود  فضای فیزیکی، امکانات و قدیمی بودن بیمارستان از مشکلاتی بود که در این دیدار از سوی مسئولین و جانبازان بستری شده در بیمارستان مطرح شد.
 احمدی در خصوص احداث بیمارستان ویژه جانبازان و ایثارگران گفت: با توجه به جمعیت جامعه ایثارگر در استان، برنامه ریزی لازم برای احداث بیمارستان در دستور کار قرار می گیرد.
وی تاکید کرد: چون احداث و جایگزینی برای بیمارستان سلمان قطعا به زمان نیاز دارد لذا تلاش برای رفع مشکلات جانبی این بیمارستان باید به عمل  آورده شود.
در این بازدید جانبازان مشکلاتی از جمله دارو و درمان و اشتغال فرزندان خود را مطرح کردند و خواهان توجه بیشتر بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و نیز دستگاه های اجرائی در این خصوص شدند.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد، خدمات رسانی به جانبازان و بیماران اعصاب روان  ومشکلات جامعه ایثارگر را از وظیفه اصلی مسئولین دانست و اظهار داشت: برای اشتغال فرزندان ایثارگران در دستگاه های اجرایی آنچه که قانون اجازه داده است، پیگیری و با جدیت اجرا خواهیم کرد.
کمبود پزشک متخصص و وضعیت داروئی از دیگر مشکلات این بیمارستان بود که استاندار نسبت به رفع این مشکل دستور لازم را به دانشگاه علوم پزشکی و متولیان مربوطه صادر کرد.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هم در این بازدید گفت: استاندار کهگیلویه وبویراحمد در بدو شروع خدمت صادقانه خود در این استان از خانواده های معزز شهدا و جامعه ایثارگران استان شروع کردند.
موسوی اظهار داشت: استاندار به مسائل و مشکلات جامعه ایثارگر توجه ویژه دارد و در بازدیدها به خانواده معزز شهدا،  ایثارگران و جانبازان و برای رفع مشکلات و امور آنها از هر لحاظ در سطح استان و مرکز کشور با جدیت پیگیر می باشد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: