« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۰۴۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۶:۴۶
امام جمعه موقت گچساران پیشرفت کهگیلویه و بویراحمد را در سایه تقسیم مدیریت استانی میان همه شهرستان‌های این استان دانست و خطاب به مسئولان بویراحمدی گفت: حق دیگر شهرستان‌ها در مدیریت استان را نادیده نگیرید

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، حجت‌الاسلام پرویز خواجه‌زاده ظهر امروز در خطبه نخست نماز عبادی ـ سیاسی جمعه این هفته گچساران ضمن دعوت خود و نمازگزاران به رعایت تقوا و پرهیزکاری، تقوا را مهم‌ترن عامل بازدارنده در برابر نافرمانی‌‌های خداوند دانست و اظهار کرد: انسان‌های متقی همیشه مورد توجه خاص و ویژه خداوند هستند.

امام جمعه موقت گچساران در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برخی مسائل و نگرانی‌ها در گستره استانی کهگیلویه و بویراحمد متذکر شد: متأسفانه تفکر غلط سردسیری و گرمسیری در کهگیلویه و بویراحمد حاکم شده است که این موضوع یکی از نقاط ضعف بزرگ و سد راه پیشرفت استان است.

خواجه‌زاده ابراز کرد: اندیشمندان، بزرگان، کارشناسان و نخبگان کهگیلویه و بویراحمد باید برای حذف و از بین بردن این تفکر تخریبی تلاش کنند.

وی با بیان این‌‌که کهگیلویه و بویراحمد تنها بویراحمد نیست، تأکید کرد: شهرستان‌های گچساران، دنا، بویراحمد، دنا، چرام و کهگیلویه جزو این استان به شمار می‌رود و کهگیلویه و بویراحمد تنها به بویراحمد خلاصه نمی‌شود.

خواجه‌زاده متذکر شد: از ابتدای انقلاب تاکنون سهم فرزندان دیگر شهرستان‌ها در مدیریت استان ضعیف و یا نادیده گرفته شده است و اندیشمندان، نخبگان و کارشنان گچسارانی، کهگیلویه، چرام و دیگر شهرستان‌ها حق دارند در مدیریت استانی نقش فعال و پررنگ داشته باشند.

امام جمعه گچساران با بیان این حاکم براین موضوع چه ارگانی یا نهادی است، گفت: قانون تنها حاکم بر این موضوع بوده و از همین تریبون به بزرگان، اندیشمندان و نخبگان بویراحمدی عرض می‌کنم اگر قرار است کهگیلویه و بویراحمد پیشرفت کند باید قانون را وجه‌المصالحه قرار دهید و سهم اندیشمندان، نخبگان و کارشناسان دیگر شهرستان را نادیده نگیرید.

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
رسول از یاسوج
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۸
0
0
با سلام البته انتقاد وپیشنهاد به جا هست ولی در تریبون نماز جمعه که دیگران سو استفاده کنند و تفرقه ایجاد بشه درست نیست دشمن داره از در ودیوار ما را میکوبه بعد خودمون هم به جون هم بیفتیم درست نیست
امام جمعه گچساران باید درجلسه ائمه جمعه ها و شورای تامین و مسئولین این حرف را بزنه چرا این حرفا تنش ایجاد میکنه
من خودم یاسوجیم ولی خیلی با بچه های گچساران وگرمسیر دوست وصمیمی وخویش وقوم هستیم
بیایید جاذبه داشته باشیم ما همه برادر و از یک نسلیم یاسوج الان از همه گروهها دران سرمایه دارند وزندگی میکنند
گچسارانی ودهدشتی و یاسوجی همه با هم دریاسوج زندگی میکنند اگه قرارباشه به دید تفرقه افکنانه نگاه کنیم هیچ پیشرفتی نمیکنیم
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: