« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۰۲۴۷
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۳
مدیرکل ارشاد اسلامی استان خبر داد؛
بیش از ٢٠ هزار جلد کتب اهدایی توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد در شش ماهه نخست سال ٩٦ توزیع شد
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف،مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با اعلام این خبر گفت: در شش ماهه نخست سال ١٣٩٦ تعداد بیش از٢٠ هزار جلد کتاب اهدایی توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد در بین دستگاه های اجرایی استان و اقشار مختلف توزیع شده است.

دکتر رضا دهبانی پور افزود : در راستای حمایت از علاقمندان به کتاب و ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و اهدای کتاب، در شش ماهه نخست امسال تعداد بیش از  ٢٠ هزار جلد کتاب با عناوین " مذهبی، تاریخی، فلسفی، پزشکی، ادبیات، شعر و داستان، رمان و کتابهای تالیفی استان در میان اقشار مختلف و نهادها و ادارات استان به صورت اهدایی توزیع شده است.

دهبانی پور افزود: این تعداد کتب اهدایی در بین ادارات تابعه فرهنگ و ارشاد ا سلامی  شهرستانها، دفاتر علوم قرآنی، کانونهای فرهنگی و هنری مساجد، حسینیه ها، مراکز اقامتی و تفریحی، مطبوعات، هنرمندان، دانشجویان و دانشگاهیان،  ،طلاب/ انجمنهای فرهنگی و هنری ، هنرستان هنرهای زیبا، کتابخانه های باز، و ... به صورت اهدایی توزیع شده است.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم این گامهای فرهنگی در پیشبرد  مطالعه و کتاب و کتابخوانی موثر واقع شده و فرهنگ مطالعه در میان اقشار مختلفه نهادینه شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: