« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۰۰۱
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۹:۵۶
رئيس پليس فضاي توليد وتبادل اطلاعات مازندران، از شناسائي ودستگيري متهم به اغفال دختر جوان و اخاذي 400 ميليون ريالي خبر داد

اوای دنا/به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا سرهنگ احمدرضا رستمي رییس پلیس فتا مازندران با اعلام اين خبر افزود: در پي مراجعه فردي به پليس فتاي مازندران مبني بر اغفال و اخاذي از دختر جوانش، موضوع در دستور کار کارشناسان و ماموران اين پليس قرار گرفت.

وي تصريح کرد: ماموران با انجام تحقيقات از شاکي دريافتند، در پي آشنائي دخترشاکي با مردي ناشناس و در ادامه ارتباطات پنهاني تلفني و پيامکي دختر جوان با اين مرد شيطان صفت، متهم با سوء استفاده از اطلاعات شخصي این دختر و با تهديد و ارعاب طی چند مرحله اقدام به اخاذي 40 ميليون توماني کرد.

رئيس پليس فتاي مازندران اظهار داشت: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتي و فني و استفاده از شگردهاي پليسي موفق شدند، فرد متهم به اغفال و اخاذي را به همراه همدستش که اهل يکي از استان هاي مرکزي کشور بودند شناسائي کنند.

رستمي در ادامه از هماهنگي با مرجع قضائي و دستگيري متهمان خبر داد وافزود: متهمان پس از دستگيري در تحقيقات اوليه، ابتدا منکر ادعاي شاکي شده ، اما با توجه به دلايل و مدارک موجود هر دو متهم لب به اعتراف گشوده و به بزه انتسابي اعتراف کردند.

سرهنگ رستمي اضافه کرد: باتشکيل پرونده متهمان به مرجع قضائي معرفي و با قرار 100 ميليون تومان روانه زندان شدند.

رئيس پليس فتاي مازندران خطاب به جوانان توصيه کرد: والدين نزديک ترين و مهمترين دوست براي فرزندان جوان و نوجوان خود هستند پس با فرزندان خود طوري ارتباط برقرار کنيد که در مواقع حساس شما را مهمترين دوست خود بدانند .

وي همچنين افزود: جوانان و نوجوانان نيز بايد بدانند که پدر و مادر بهترين دوست شما هستند و در صورت وقوع اتفاقات و حوادث ناراحت کننده در فضاي مجازي و حقيقي،مشکلات خود را با آنان در ميان بگذاريد .

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: