« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۹۳۳۳
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۵
فرمانده انتظامی کهگیلویه:
ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر کهگیلویه موفق به دستگیری توزیع کنندگان مواد مخدر و کشف بیش از یک کیلوگرم مواد مخدر صنعتی از نوع شیشه و هروئین در این شهرستان شدند.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ؛فرمانده انتظامی کهگیلویه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده با محوریت شناسایی و دستگیری عاملان توزیع کننده مواد مخدر در این شهرستان اجرا شد.

سرهنگ منوچهر سیاهپور افزود: در این طرح ماموران انتظامی این شهرستان با کسب مجوز از مقام قضایی منزل شخصی را به هویت معلوم شناسایی و در یک اقدام عملیاتی و ضربتی تعداد سه نفر توزیع کننده مواد مخدر را دستگیر و از آن‌ها مقدار یک کیلو و 420 گرم مواد مخدر از نوع شیشه و مقدار 330 گرم از نوع هروئین را کشف و ضبط کردند.
 
سیاهپور ابراز کرد: ماموران پس از بازرسی کامل از این منزل تعداد یک قبضه اسلحه شکاری وینچستر به همراه یک رشته قطار با 27 عدد فشنگ مربوطه و یک دستگاه ترازوی دیجیتالی توزیع مواد مخدر را نیز کشف و ضبط شد.

وی با اشاره به معرفی متهمان به دادسرا و تقدیر از همکاری خوب شهروندان خاطرنشان کرد: هدف اصلی اجرای طرح‌های ارتقای امنیت اجتماعی، پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز از برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی است که این مهم با جدیت و به صورت روزانه و مستمر توسط این فرماندهی پیگیری می‌شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: