« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۷۹۸۰
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۹
رئیس ستاد انتخاباتی کار و کرامت کهگیلویه و بویراحمد
حجت الاسلام عبدی پور در افتتاح ستاد انتخاباتی دکتر رئیسی در یاسوج گفت: امروز سکوت در برابر اشرافی گری و فساد مالی جایز نیست و این وضعیت را فقط کسی می تواند تغییر بدهد که دستهایش آلوده نباشد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف از یاسوج ؛ ستاد انتخاباتی دکتر رئیسی بعدازظهر امروز شنبه ۱۶ اردیبهشت ماه در شهر یاسوج با حضور حجت الاسلام دکتر محمدصادق سقای بی ریا و اقشار مختلف مردم افتتاح شد.

در این مراسم حجت الاسلام عبدی پور با اشاره به این نکته که «سرنوشت هر قومی را خود آن قوم باید تغییر دهد» گفت: وضعیت کنونی جامعه ما غیرقابل تحمل است و نظام اسلامی و مردم ما از وجود چنین دولتی آسیب های زیادی دیدند.

وی ادامه داد: آقایان آزادیخواه آنانکه می خواستند صد روزه تغییرهای اساسی در کشور ایجاد کنند، امروز با بی احترامی به خون شهداء و با وقاحت جلوی دوربین تلویزیون با دروغ‌های خود قصد عوام فریبی دارند.

عبدی پور افزود: این آقایان که تا دیروز سیب زمینی های گندیده را امحاء می کردند ولی حاضر نبودند به فقرا بدهند امروز در یک ماه مانده به انتخابات یارانه افراد فقیر و مستضعف را دو برابر می کنند و اگر کسی غیر از خودشان اینکار را می کرد او را متخلف و متقلب می خواندند.

وی با اشاره مظلوم شمردن نجومی بگیران توسط سران دولت حاکم عنوان کرد: امروز سکوت در برابر اشرافی گری و فساد مالی جایز نیست و این وضعیت را فقط کسی می تواند تغییر بدهد که دستهایش آلوده نباشد.

عبدی پور در پایان خاطرنشان کرد: افتتاح این ستاد به معنای تقابل با ستادهای دیگر دوستان نیست بلکه فقط جهت هم افزایی و جذب حداکثری آرای مردمی است چرا که همه ما در خط گفتمان انقلاب اسلامی و خط امام خامنه ای هستیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: