« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۷۹۳۰
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۹
به مناسبت روز جانباز صورت گرفت
همزمان با میلاد حضرت ابوالفضل علیه السلام و روز جانباز امام جمعه شهرستان لنده به دیدار جانبازان لنده ای رفت.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ؛ همزمان با میلاد حضرت ابوالفضل علیه السلام و روز جانباز حجت الاسلام والمسلمین محمودی اصل به همراه حجت الاسلام الهی نیا رئیس اداره تبلیغات اسلامی و افرازی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران لنده در منزل سه جانباز دفاع مقدس حاضر شد و با آنها گفتگو کرد.



حجت الاسلام محمودی اصل در این دیدار ها جانبازان را ذخایر الهی برای امروز جامعه دانست و افزود:جانبازان حلقه وصل و پیوند نسل دیروز با نسل جوان امروز هستند که خداوند متعال آنان را زنده نگاه داشته تا درس ها و تجربیات زمان جنگ را به نسل نو منتقل کنند.



وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب علیرغم مشغله فراوان و مدیریت جهانی در هر موقعیتی به مسولان گوشزد می‌کنند که سلام من را به جانبازان برسانید، تصریح کرد: من هم‌اکنون حامل سلام رهبری به شما هستم.



امام جمعه لنده با تأکید بر اینکه ملت ما مدیون فداکاری شما جانبازان و ایثارگران است، یادآور شد: امنیت، آرامش، پیشرفت و تکامل امروز جامعه را مدیون ایثارگری و فداکاری ایثارگران و جانبازان هستیم.






نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: