« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۷۴۲۷
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۵
یاسوج
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت:با توجه به پیشرفت علمی و اجرایی زنان در جامعه انتظار می‌رود بانوان تحصیلکرده و توانمندی که دغدغه خدمت به جامعه به خصوص جامعه زنان را دارند در امر بزرگ انتخابات شرکت کنند.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ؛ سید موسی خادمی با اعلام این خبر اظهار داشت: طبق آخرین آمار در استان حدود یک هزار و 945 نفر داوطلب در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد 435 نفر در حوزه‌های شهری و یک هزار و 510 نفر در حوزه‌های روستایی است.

وی با بیان اینکه از این تعداد ثبت نام کننده 132 نفر زن و 1813 نفر مرد هستند عنوان کرد: انتظار می‌رود افراد توانمند، تحصیلکرده و کسانی که دغدغه و توانایی خدمت به مردم را دارند در این انتخابات کاندیدا شوند.

خادمی با اشاره با آمار ثبت نام شدگان زن افزود: : با توجه به پیشرفت علمی و اجرایی زنان در جامعه انتظار می‌رود بانوان تحصیلکرده و توانمندی که دغدغه خدمت به جامعه به خصوص جامعه زنان را دارند در امر بزرگ انتخابات شرکت کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: