« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۶۷۱۷
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۲
عملیات تلافی‌جویانه موشکی نیروهای یمنی که برای نخستین بار ریاض، پایتخت عربستان را هدف قرار داد بازتاب وسیعی در میان شهروندان سعودی و رسانه های خارجی داشته تا جایی که مقام های سعودی در پی این اقدام در شهر ریاض حالت اضطراری اعلام کرده اند.
به گزارش آوای رودکوف به نقل از میزان، نیروهای یمنی با اجرای یک عملیات تلافی‌جویانه موشکی، ریاض، پایتخت عربستان را هدف قرار دادند.
 
در پی این اقدام ارتش یمن با صدور بیانیه ای اعلام کرد نیروهای این کشور برای نخستین بار به ریاض حمله کرده‎اند.
 
موشک یمن
 
در این بیانیه اعلام شده است که ارتش یمن یک پایگاه نظامی در غرب پایتخت عربستان را به تلافی حملات مرگبار آل‌سعود در یمن، هدف قرار داده است.
 
ارتش یمن اعلام کرده است که این حمله نشان‎دهنده میزان برد موشک‌های بالستیک یمن است که به ریاض هم می‌رسند.
 
موشکی که مرکز قدرت سعودی را به لرزه انداخت/سایه وحشت بر سر شهر ریاض
 
بر اساس گزارش برخی رسانه‌های محلی، پایگاه هدف قرارگرفته در حدود 40 کیلومتری ریاض است.
 
شمار زیادی از شهروندان عربستانی با انتشار پیام‌هایی در شبکه اجتماعی توییتر اعلام کردند یک اردوگاه نظامی در غرب منطقه المزاحمیه در نزدیکی ریاض هدف حمله قرار گرفته است.
 
 
موشکی که مرکز قدرت سعودی را به لرزه انداخت/سایه وحشت بر سر شهر ریاض
 
یکی از سخنگویان جنبش مردمی انصارالله گفت که این حمله یک آزمایش موفقیت‌آمیز برای سنجش بُرد موشک‎‏های بالستیک یمن بوده است.
 
گزارش‌ها حاکی از آن است که در زمان وقوع حمله، محمد بن سلمان، وزیر دفاع عربستان سعودی، در حال دیدار و گفت‌وگو با عبد ربه منصور هادی، رئیس‌جمهور مستعفی یمن، بوده است.
 
 
موشکی که مرکز قدرت سعودی را به لرزه انداخت/سایه وحشت بر سر شهر ریاض
 
برخی رسانه‌های عربی اعلام کرده‌اند که صدای انفجار در ریاض شبیه به وقوع زلزله یا اصابت شهاب سنگ بوده است، ولی مقامات سعودی سعی در پنهان کردن ابعاد این حادثه دارند.
برچسب ها: وحشت ، ریاض ، یمن ، آوای رودکوف
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: