« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۶۶۲۷
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۴
یاسوج
معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد به تشریح وضعیت راه‌های استان پرداخت و گفت: تاکنون هیچ گونه گزارشی مبنی بر انسداد راه های روستایی نداریم.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ؛  معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد گفت: تردد در برخی از جاده‌های ارتباطی مناطق سردسیری این استان از جمله محور " یاسوج-اقلید" به دلیل کولاک برف تنها با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

محمد نصیری راد  اظهار داشت: هم اکنون تردد در محور " یاسوج-اقلید" به سختی در حال انجام بوده که یکی از مهمترین دلایل این ترافیک عدم استفاده برخی از رانندگان از زنجیر چرخ است.

وی عنوان کرد: هم اکنون هیچ کدام از راه‌های اصلی و فرعی استان مسدود نیست و راهداران آماده خدمت به مسافران و هم استانی هایمان هستند.

نصیری راد در زمینه راههای روستایی نیز گفت: اولویت سازمان راهداری بازگشایی راه های اصلی و فرعی بوده و بعد از بارندگی نسبت به رفع مشکلات جاده های روستایی اقدام می کند و البته تاکنون هیچ گونه گزارشی مبنی بر انسداد راه های روستایی نداریم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: