« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۵۳۶۳
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۴
پایگاه خبری آوای رودکوف
نشست خبری دکتر کریمی فرماندار شهرستان لنده با اصحاب خبری در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ؛ فرماندار لنده  در نشست با خبرنگاران گفت: ما از هر اقدامی برای افزایش فعالیت خبرنگاران و انعکاس مسائل مختلف حمایت می کنیم.

دکتر کریمی خاطر نشان کرد: خبرنگاران باید با رعایت مصالح و منافع عمومی مردم و شهرستان آزادانه و شفاف نسبت به انعکاس اخبار،گزارشات و مشکلات مردم بیش از گذشته فعالیت کنند.



وی  بر بهره گیری از ظرفیت خبرنگاران شهرستان لنده برای رشد و اعتلای این شهرستان تاکید کرد و افزود  :رسانه ها می توانند با قلم خود، قدم مؤثری در اصلاح امور کشور بردارند و قطعا هرچه رسانه ها آزادتر باشند فساد هم کمتر و میزان پاسخگویی بیشتر خواهد شد.

 وی با بیان اینکه ما نیاز داریم زیر ذره بین رسانه ها قرار بگیریم اظهار داشت : جایگاه رسانه ها در برقراری ارتباط بین مردم و دستگاههای اجرائی ، پی گیری مطالبات مردم ، هدایت افکار عمومی و تأثیر در تصمیم گیریها فوق العاده مهم است و اگر با پرهیز از تخریب ، توهین ، باندبازی و عوام زدگی همراه باشد می تواند در جهت رشد و توسعه شهرستان نقش بسیار موثری ایفا نماید .



وی در ادامه ، طرح مطالبات واقعی مردم ، تأمین منافع عمومی جامعه ، واقع بینی ، ملاحظه منافع نظام و امنیت کشور ، صداقت و اخلاص را از وظایف ذاتی اصحاب رسانه برشمرده تصریح کرد : فرهنگ تخریب و توهین در رسانه ها مناسب شأن و جایگاه اصحاب رسانه نیست و موجب آسیب به کل شهرستان خواهد شد .

کریمی در ادامه به مشکلات شهرستان از جمله بن بست بودن لنده و پیگیری مطالبات مردم در خصوص جاده لنده به خوزستان اشاره کرد و افزود :خوشبختانه بحث جاده لنده به خوزستان در کمیسیون تخصصی (ماده 215) مورد موافقت قرار گرفت و اظهار امیدواری کرد با راه اندازی این پروژه بخش اعظمی از مشکلات مردم حل و  گردشگری این شهرستان رونق پیدا خواهد کرد.



فرماندار لنده به دیگر برنامه های خود در شهرستان اشاره کرد و اظهار داشت بحث توانمند سازی روستائیان و بحث مهاجرت معکوس روستائیان را در دستور کار قرار خواهیم داد و با تعامل با نماینده مردم برای توسعه و آبادانی این شهرستان از هیچ فعالیتی دریغ نخواهیم ورزید.

در ادامه این نشست  اصحاب رسانه نظرات و پیشنهادات خود برای توسعه و برون رفت شهرستان از مشکلات موجود طرح و همچنین حدود انتظارات خود را برای  ارتقای جایگاه رسانه در سطح شهرستان بیان نمودند.



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: