« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۵۳۱۷
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۲
جنگنده‌های ائتلاف متجاوز سعودی با وجود اعلام آتش‌بس در یمن بار دیگر به مناطق مختلف این کشور حمله کردند.
 به گزارش آوای رودکوف به نقل از خبرگزاری تسنیم، جنگنده‌های ائتلاف متجاوز سعودی امروز در 9 نوبت منطقه ذباب در بخش بنی حشیش و بخش نهم از توابع صنعا را با بمب‌های سنگین و خوشه‌ای هدف قراردادند.

همچنین مزدوران سعودی تلاش کردند که در بخش عسیلان در منطقه شبوه و صرواح  در استان مارب به پیشروی بپردازند، اما نیروهای مشترک یمن این تلاش را خنثی کرده و خسارات گسترده‌ای به مزدوران وارد کردند.

به گزارش العالم، نیروهای یمنی در پاسخ به حملات سعودی‌ها یکی از مواضع مهم مزدوران عربستان در المکلکل در تعز را هدف قرار دادند که در  این حمله تعدادی از مزدوران کشته و مجروح شدند.

 بر اساس توافق طرف‌های درگیر، آتش بس یمن قرار بود از امروز پنجشنبه آغاز شود.

جنبش انصارالله و حزب کنگره ملی اعلام کردند که به آتش‌بس جدید پایبند خواهند بود به شرط آنکه طرف مقابل نیز به آن پایبند باشد.

احزاب ملی‌گرای یمنی نیز برای همکاری و مشارکت در این آتش بس، اعلام آمادگی کردند.

"محمد عبدالسلام" سخنگوی انصارالله گفت، توقف حملات تجاوزکارانه و شکستن محاصره، مهمترین اولویتهای مورد درخواست مردم یمن هستند.

عبدالسلام افزود: اصولی که چهارشنبه گذشته در مسقط پایتخت عمان امضا شد، مواردی کلی هستند و نه جزئی؛ و جزئیات در یک برهه زمانی محدود مورد بحث و بررسی قرار خواهند گرفت.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: