« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۴۲۴۴
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۲
مدیر اجرایی جشنواره صنعت چاپ استان خبر داد؛
مدیر اجرایی نخستین جشنواره صنعت چاپ استان کهگیلویه و بویراحمد از ارسال ۲۸۶ اثر به دبیرخانه جشنواره صنعت چاپ این استان خبر داد .
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، سید مجید بایگانی، مدیر اجرایی نخستین جشنواره صنعت چاپ استان کهگیلویه و بویراحمد به برگزاری این جشنواره اشاره کرد و گفت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هدف از برگزاری این جشنواره را معرفی پیشکسوت و چاپخانه داران نمونه و همچنین شناسایی تولیدکنندگان آثار چاپی برتر استان به منظور معرفی به مصرف‌ کنندگان این گونه محصولات می داند.

وی اظهار داشت: این جشنواره گامی استوار در جهت ایجاد رونق کسب و کار در صنعت چاپ و اعتلای اقتصادی استان و کشور و همچنین تاکید بر اقتصاد مقاومتی و رونق استفاده از محصولات داخلی بود.

بایگانی با اشاره به اینکه شرکت ‎کنندگان محدودیتی در تعداد آثار ارسالی نداشتند و می ‎توانستند در کاربرد‎های مختلف محصولات خود را ارائه کنند، افزود: آخرین مهلت ارسال آثار ٢١ شهریور ماه جاری بود.

مدیر اجرایی نخستین جشنواره صنعت چاپ استان کهگیلویه و بویراحمد، با بیان اینکه تا پایان مهلت ارسال آثار ٢٨٦ اثر به دبیرخانه جشنواره رسید، عنوان کرد: هم اکنون کار داوری آثار آغاز شده و به زودی از برگزیدگان تجلیل خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه برگزیدگان این جشنواره در چهار حوزه روزنامه، مجله، کتاب و پوستر و بروشور هستند، یادآور شد: از هر حوزه یک نفر توسط داوران انتخاب و به عنوان برگزیده معرفی می شود.

بایگانی از تجلیل پیشکسوتان صنعت چاپ استان، کارآفرین و جوانان برتر در حوزه چاپ و همچنین چاپخانه های استان خبر داد و گفت: آئین اختتامیه و تجلیل از برگزیدگان این جشنواره استانی دوشنبه، ٢٩ شهریور ماه جاری ساعت ١٠ صبح با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در محل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار می شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: