« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۳۹۸۰
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۰
مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویرحمد از برگزاری اعیاد دهه ولایت با حضور مبلغ و واعظ برجسته کشوری در استان خبر داد.
به گزارش آوای رودکوف ، حمید برازش پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران ضمن تبریک اعیاد مبارک قربان و غدیر، اظهار کرد: برنامه‌های مختلفی به مناسبت این اعیاد در کهگیلویه و بویراحمد برگزار خواهد شد.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد افزود: اعیاد و برنامه‌های این دهه با حضور حجت‌الاسلام زارع، از وعاظ برجسته کشوری در مرکز و دیگر شهرستان‌های استان برگزار خواهد شد.

وی ضمن دعوت از عموم مردم جهت حضور در برنامه‌های اعیاد این دهه، گفت: ویژه برنامه‌های دهه ولایت از 22 تا 30 شهریور ماه همزمان با 8 تا 18 ذی‌الحجه در مساجد سراسر استان برگزار خواهد شد.

این مسؤول با بیان اینکه برگزاری جشن‌ها و حضور واعظ برجسته کشوری در مساجد با توجه به ظرفیت مساجد استان برگزار خواهد شد، یادآور شد: نخستین روز برنامه و اجرای سخنرانی، شنبه 27 شهریورماه، بعد از نماز مغرب و عشاء در شهرستان‌های لنده و دهدشت خواهد بود.

برازش سخنرانی روز یکشنبه، 28 شهریور ماه بعد از نماز مغرب و عشاء را در شهرستان‌های چرام و باشت عنوان کرد.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد سخنرانی بعدی با حضور این واعظ کشوری را در شهرستان‌های بهمئی و گچساران بیان کرد و یادآور شد: این برنامه نیز بعد از نماز مغرب و عشاء برگزار خواهد شد.

وی، ایراد سخنرانی به مناسبت اعیاد دهه ولایت در روز 30 شهریور ماه را مختص شهرستان های دنا و یاسوج بیان کرد و گفت: برنامه این شب نیز بعد از نماز مغرب و عشاء با حضور استاد زارع برگزار خواهد شد.

به گزارش فارس برنامه‌های دهه ولایت (از عید قربان تا عید غدیر) به همت سازمان تبلیغات اسلامی و با مشارکت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیرخانه کانون‌های فرهنگی مساجد کهگیلویه و بویراحمد در مساجد سراسر استان برگزار خواهد شد./فارس
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: