« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۳۷۶
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۹:۲۴
شادی یک حالت ناپایدار است که دستخوش هر گونه تغییراتی است از وضعیت آب و هوا گرفته تا موجودی حساب بانکی تان و پول خردهای داخل جیبتان که بی ارزش است.

به گزارش اوای دنا،دکتر محمدی یک روانشناس با سابقه در این خصوص گفت: در قدم اول تمرکز حواس را تمرین کنید اگر در حال شام خوردن در کنار خانواده هستید، به جای این که نگران معاینه فردا و درمان خود باشید به این لحظه و همین مکان توجه و تمرکز کنید.

در قدم دوم با صدای بلند بخندید، حتی زمانی که منتظر یک اتفاق شاد و خنده دار هستید چرا که میزان اندورفین در بدن افزایش پیدا می کند و همچنین این امر موجب کاهش تولید هورمون های استرس زا می شود.

طی یک آزمایشی در کالیفرنیا محققان 16 نفر از مردان را که فقط از آنها خواسته شده بود که به یک فیلم خنده دار فکر کنند مورد آزمایش قرار دادند، که در پایان سه روز مشخص گردید عده ای از آنها تنها با فکر کردن توانسته بودند 27درصد میزان اندورفین در بدنشان افزایش دهند و 87 درصد میزان هورمون رشد بدنشان ارتقا بخشند.

 

قدم آخر خوب خوابیدن است هر روز چرتی بزنید و اگر امکان داشت شبها ساعت 8 به رختخواب بروید، شب را با یک کتاب خوب سپری کنید و یک ساعت بعد چراغ را خاموش کنید، این روش به شما در روحیه و نگرش تان به زندگی بیشتر کمک می کند تا این که قبل از خواب حمام کنید.
منبع: باشگاه خبرنگاران

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: