« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۳۶۸۳
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۰
نماینده ولی‌فقیه و امام‌جمعه کاشان گفت: یکی از سیاست‌های دستگاه‌های استعماری سازمان‌های اطلاعاتی جاسوسی آمریکا و انگلیس، کاهش آمار جمعیت مسلمانان در جهان است.
به گزارش ایرنا، آیت‌الله عبدالنبی نمازی روز شنبه در دیدار رییس و کارکنان اداره بهزیستی کاشان اظهار داشت: دشمنان اسلام از افزایش جمعیت مسلمانان در جهان نگران و واهمه دارند که اگر آنان زیاد شوند در برابر آنها ایستادگی، مقاومت و مبارزه کنند.

وی خاطرنشان کرد: به همین علت آنان می کوشند از راه‌های مختلف، جمعیت مسلمانان را کاهش دهند که بخشی از آن با راه‌اندازی جنگ است.

عضو ارشد جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ادامه داد: هم‌اکنون دشمنان در فلسطین، سوریه، یمن، بحرین، عراق، آفریقا و نیجریه با جنگ و سلاح گرم، مسلمانان را از بین می‌برند، چون آنها می‌دانند اگر جمعیت مسلمانان زیاد شود، مقابل آنها می‌ایستند.

وی تصریح کرد: بخشی از سیاست‌های دستگاه‌های استعماری و سازمان‌های اطلاعاتی جاسوسی آمریکا و انگلیس برای کاهش جمعیت مسلمانان از طریق سرایت برخی بیماری‌های مختلف در کشورهای مسلمان است.

آیت‌الله نمازی گفت: به‌طور مثال آنان در پوشش هلال‌احمر و کمک کردن به مسلمانان آفریقا که محروم هستند، برخی داروهای را بر روی آنان آزمایش می کنند.

وی افزود: آمپول‌های ناباروری به مسلمان تزریق می‌کنند تا قدرت تولید نسل از آنان گرفته و نسل آنان زیاد نشود.

عضو مجلس خبرگان رهبری از جوانان به‌عنوان سرمایه‌های هر ملت و کشور یاد کرد و گفت: یکی دیگر از سیاست دستگاه‌های اطلاعاتی آمریکا و انگلیس به اعتیاد کشاندن جوانان مسلمان به مواد مخدر افیونی و صنعتی مانند شیشه است.

وی تاکید کرد: سرنوشت ملت‌ها را جوانان رقم می‌زنند و وقتی عده‌ای از آنان آلوده شدند و آسیب دیدند، هزینه‌های را اعم از مادی و معنوی، طلاق، درگیری‌ها و اختلافات خانوادگی به جامعه تحمیل می‌کنند.

امام‌جمعه کاشان در بخش دیگری از سخنانش تاکید کرد: براساس روایات اهل‌بیت عصمت و طهارت(ع) پس از واجبات هیچ عبادتی نزد خداوند سبحان، محبوب‌تر از خدمت به دیگران نیست.

وی با اشاره به خدماتی‌که کارکنان سازمان بهزیستی به معلولان و دیگر افراد زیرپوشش این سازمان می‌دهد، تصریح کرد: کار هرچه دشوارتر و سخت‌تر باشد ارج، پاداش و ارزش آن نیز خداوند تبارک و تعالی بیشتر است.

آیت‌الله نمازی شرایط کشور و جهان اسلام را شرایطی حساسی دانست و گفت: دشمن از راه‌های مختلف قصد نفوذ، تخریب و تاثیرگذاری بر جوانان و ضایع کردن استعدادهای آنان دارد و همه باید مراقب، هشیار و به این نکته مهم توجه داشته باشند.

رییس اداره بهزیستی کاشان نیز در این دیدار با توجه به افزایش آسیب‌های اجتماعی، گفت: اولویت نخست این اداره پیشگیری و کاهش آسیب‌های اجتماعی است.

مهدی جهادی، «مهاجرت‌پذیری»، «قرار گرفتن کاشان در مسیر ترانزیستی» شمال به جنوب کشور و نیز «وجود اتباع افغانستان و دانشجویان غیربومی» در کاشان را از جمله دلایل افزایش آسیب‌های اجتماعی در این شهرستان بیان کرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: