« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۳۲۹۶
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۵
مسئول نمایندگی فرهنگ و ارشاد اسلامی چرام گفت: نخستین جشنواره استانی نامه ای به امام رضا ( علیه السلام ) ویژه مردم استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ؛ سید محمد نقوی، مسئول نمایندگی فرهنگ و ارشاد اسلامی چرام از برگزاری نخستین جشنواره استانی نامه ای به امام رضا (علیه السلام) خبر داد و به خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: این جشنواره از سری برنامه های دهه کرامت ( از آفتاب ) است که با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد و با موضوع دل نوشته های رضوی انجام می شود.

 

تقوی، به اهداف برگزاری این جشنواره اشاره و اظهار داشت: اشاعه و ترویج فرهنگ منور رضوی، گسترش فعالیت های فرهنگی و هنری مرتبط با سیره ائمه معصومین (علیهم السلام) به ویژه امام رضا (علیه السلام ) و معرفی و تجلیل از پدید آورندگان دینی آثار برتر فرهنگی و هنری در زمینه سیره امام رضا (علیه السلام ) از اهداف این جشنواره است.

 

وی ادامه داد: علاقمندان به شرکت در این جشنواره باید آثار خود را به دبیرخانه جشنواره به نشانی شهرستان چرام - اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان ارسال کنند.

 

مسئول نمایندگی فرهنگ و ارشاد اسلامی چرام با بیان اینکه به هشت اثر برتر ارسالی جوایز نقدی اهداء می شود، گفت: این جشنواره استانی 19 مرداد ماه جاری در شهر چرام برگزار می شود.

 

وی گفت: آئین اختتامیه جشنواره های رضوی روز 21 مرداد ماه جاری در شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار خواهد شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: