« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۳۲۲۹
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۳
عضو شورای دین پژوهان کشور
دکتر رضوان طلب رئیس مرکز مطالعات بین المللی دینی دانشگاه تهران طی حکمی نظر به شایستگی های علمی و تجربی دکتر احمدی ایشان را به سمت مشاور این مرکز مصوب نمودند.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ، در بخشی از این حکم آمده است:

تلاش برای توسعه گفتمان دین در سطح دانشگاههای جهان و نو آوری در این عرصه و گسترش روابط بین دانشگاه تهران و دانشگاههای جهان، تحقق اهداف و سیاستهای مرکز، مهمترین سرفصل مأموریت را تشکیل می دهد. وی اظهار امیدورای کرده است که با اتکال به خداوند متعال و متکی بر رهنمودهای مقام معظم رهبری مدظله العالی و تجارب اندوخته شما در این عرصه و مشورت با همه همکاران خصوصاً مسئولین محترم بین الملل دانشگاه تهران و ریاست محترم دانشکده مطالعات جهان در خلق ایده ها و تصیح روش ها و کمک به ارتقاء کیفیت برنامه های بین المللی مرکز موفقیت های چشمگیری حاصل گردد.

دکتر محمد مهدی احمدی هم اکنون مدیر کل امور استانهای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و عضو هیئت مدیره شورای دین پژوهان کشور می باشند. وی بیش از این سابقه درخشان مدیریت ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استانهای کهگیلویه و بویر احمد، مرکزی، قم و رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در کشور قطر را در پرونده خدمتی خویش دارند.

دبیرخانه شورای دین پژوهان کشور برای ایشان آرزوی موفقیت در عرصه علم و فرهنگ دینی دارد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: