« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۲۶۵
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۱ - ۱۸:۴۷
آقای مک کین 4 سال قبل از انتخابات 88 فتنه سبز را نوید داده بود و گفته بود که می‌خواهند با انقلاب سبز جمهوری اسلامی را از میان بردارند.

اوای دنا:پرویز طاهری صبح امروز در مراسم 9 دی شهر لنده با تشبیه فتنه به تاریکی اظهار داشت: فتنه متعلق به امروز نیست بلکه در گذشته و امروز و آینده می‌باشد و بیرون رفتن از آن به معنای سربلندی و پیروزی در آزمایش الهی است.

وی افزود: پیامبر اکرم (ص) فرمودند: " فتنه‌ها مثل تاریکی شب به شما روی می‌آورند و برای گمراهی شما تلاش می‌کنند".

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: تا انسان و نفسانیت و شیطان وجود دارد فتنه وجود داشته و به شکل‌های مختلف اجتماعی و سیاسی و اقتصادی بروز داده می‌شود.

طاهری افزود: همه انحرافات و فتنه‌ها ریشه در عدم شناخت حق و حقیقت داشته و تنها کسانی در این راه پر پیچ و خم استقامت می‌کنند که در مسیر حق صبور و اهل استقامت باشند.

وی یادآور شد: کسانی به فتنه‌انگیزی روی می‌آورند که به جای توجه به احکام الهی بدعت‌ها و خواسته‌های خود را حق جلوه می‌دهند و غرور و خودمحوری بر آنان احاطه یافته است.

مدیر کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویر احمد با بیان این‌که فتنه در لباس حق ظاهر می‌شود، افزود: فتنه‌گران و معاندان نظام با تلفیقی از حق و باطل بر فتنه لباس حق پوشانده و موجبات سردرگمی عوام و خواص بی بصیرت را فراهم می‌کنند.

وی گفت: وجود این فتنه‌ها برای جامعه ضروری است چرا که خالص را از ناخالص جدا می‌کند و تنها راه خلاصی از آن تقوا و بصیرت و پیروی از اهل بیت (ع) است.

طاهری به حربه‌های معاندان نظام برای استفاده از شخصیت‌های اجتماعی اشاره کرد و گفت: دشمنان نظام با سوء استفاده از شخصیت و جایگاه بزرگان کشور درصدد نابودی نظام و انقلاب برآمدند و 9 ماه فتنه را در کشور کلید زدند.

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویر احمد یادآور شد: آن‌چه کشور و ملت ما را از هر دسیسه تاکنون محافظت کرده وجود نورانیت و جانشینی امامت و ولایت بوده که مردم را در مواقع حساس از خطرات آگاه و چراغ حقیقت را برای آن‌ها روشن می‌کند.

وی با بیان این‌که فتنه 88 ربطی به انتخابات نداشت، اظهار داشت: درست است بعد از انتخابات این فتنه در کشور شروع شد اما دشمنان نظام از سال‌ها قبل درصدد این آشوب و ناامنی بودند ولی تا این زمان موقعیت مناسب برای آن‌ها پیش نیامده بود.

طاهری گفت: آقای مک کین 4 سال قبل از انتخابات 88 فتنه سبز را نوید داده بود و گفته بود که می‌خواهند با انقلاب سبز جمهوری اسلامی را از میان بردارند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان افزود: آنان تنها از بی‌بصیرتی چند تن از خواص برای راه‌اندازی آشوب و ناامنی استفاده کردند.

وی در ادامه یادآور شد: در روز 9 دی همه مردم با هر سلیقه و هر رأی و نظری که داشتند به میدان آمدند و در دفاع از ولایت تأکید کردند.

طاهری افزود: امروز دشمنان می‌خواهند از اختلاف سلایق سوء استفاده و موجبات تفرقه را در کشور رقم زنند که برای جلوگیری از  آن نیاز به هوشیاری و آگاهی کامل است که ملت ما به درستی از آن برخوردار است.

وی در ادامه خاطرنشان ساخت: ملت ایران با هیچ کس عقد اخوت نبسته مگر ولایت فقیه.

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد در ادامه به وجود مشکلات اقتصادی در کشور اشاره و گفت: این تحریم‌های اقتصادی برای فاصله گرفتن مردم از رهبری و ولایت است.

وی افزود: دشمنان نظام با راه‌اندازی با این تحریم‌ها می‌خواهند که بگویند رهبری توانایی اداره کشور را ندارد در حالی که اوضاع اقتصادی کنونی ارتباطی با این موضوع نداشته و یک روند بین‌المللی را طی می‌کند و امروز مسئولان کشور تاکنون در مقابل این تحریم‌ها به خوبی ایستادگی کرده‌اند.

 

خبر/سیدفخرالدین علیزاده

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: