« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۱۹۱
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۱ - ۱۵:۲۷
اوای دنا:دکتر ستار هدایت خواه گفت: مذاکره با آمریکا موجب مایوس شدن ملتها و کشورهایی می شود که به تاسی از انقلاب اسلامی در مقابل زورگویی های نظام سلطه ایستاده اند.
هدایتخواه شب سه شنبه در مناظره با مصطفی کواکبیان دبیرکل حزب مردم سالاری در جمع دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج اظهار داشت: آمریکا به دنبال سلطه است و هرکس سیاستهای تجاوزگرانه او را بپذیرد تحت سلطه است.

وی با بیان اینکه نباید دست از آرمانهایمان بکشیم، افزود: آمریکا می خواهد با همین فشارها ما را شکست دهد تا دست از آرمانهای انقلاب برداریم.

هدایت خواه بیان کرد:ما یک انقلاب کردیم که همه آموزه های ما بر پایه آموزه های دینی است و موظفیم هرجا مظلومی باشد از وی دفاع کنیم و تا زمانی که مظلوم است ما مبارزه می کنیم .

عضو جبهه پایداری تصریح کرد:با توجه به روحیه سلطه طلبی آمریکا رابطه ما با آمریکا چگونه باید باشد؟قرآن می گوید؛ که شما نمی توانید با دشمنان من دوستی کنید ، رابطه آمریکا با تفکر انقلاب اسلامی جز تفکر براندازی نیست ، آیا ما می توانیم با تفکر آمریکایی تا زمانی که مطمئن نیستیم رابطه برقرار کنیم؟

هدایتخواه ادامه داد :همانطور که امام (ره)و مقام معظم رهبری فرمودند؛تنها کشوری که ما تا ابد با آنها رابطه برقرار نمی کنیم، اسرائیل است چرا که آنان را به رسمیت نمی شناسیم ، همان امام (ره) و مقام معظم رهبری نیز بارها گفته اند اگر زمانی آمریکا توبه کند و دست از این روحیه بردارد ما با آنها رابطه برقرار می کنیم اما مادامی که آمریکا در حال سلطه طلبی است ما هیچ رابطه ای برقرار نمی کنیم.

عضو جبهه پایداری عنوان کرد:مگر جنگ تنها جنگ نظامی است؟جنگ شکلهای مختلفی دارد ، سیاسی ، نظامی ، اقتصادی ، فرهنگی و ما باید هوشیار باشیم و توطئه های دشنمنان را خنثی کنیم.

این فعال سیاسی بیان کرد:مگر تحریم و اقدامات فرهنگی ، حمایتها و بودجه های براندازی جنگ نیست؟ حمایتها از جریانات ضد انقلاب که علیه ما است مگر اینها جنگ نیست؟ چه کسی گفته که آمریکا با ما در جنگ نیست؟ چرا چشم خود را می بندیم و سر زیر برف بکنیم و بگوییم چون هنوز حمله نظامی صورت نگرفته پس جنگ نیست؟

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: