« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۷۲۷۹
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۱
مدیرکل کمیته امداد استان خبر داد:
320 بیمار زمین گیر از کارافتاده از خدمات کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد بهره مند هستند که ماهیانه یک میلیون ریال به حساب آنان واریز می شود و در زمینه خدمت رسانی به آنها نیازمند همکاری موسسات خیریه هستیم.


پایگاه خبری آوای رودکوف :مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد با عضو دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در کهگیلویه و بویراحمد دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش  روابط عمومی کمیته امداد، فرید محبی مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در این دیدار گفت: انقلاب شکوهمند اسلامی، نظامی مردمی است و فلسفه خدمت و حضور در بین این مردم هم برخاسته از پایبندی به نظام اسلامی است و همه ارکان و نهادهای ساخته شده در بستر انقلاب خود را مفتخر به این خدمت‌رسانی می‌دانند.

وی تصریح کرد: امیدواریم با همکاری و تعامل سازنده و اثربخشی که در مجموعه آستان قدس رضوی و کمیته امداد حضرت امام(ره) شکل گرفته شاهد رفع هرچه بیشتر محرومیت و خدمت شایسته به مردم نیازمند باشیم.

محبی با اشاره به اینکه زمینه برای ارائه کارهای مشترک فراهم است، افزود: باعث افتخار است که با آستان قدس رضوی همکاری داشته باشیم و کار خیر برای محرومان انجام دهیم.

وی با بیان اینکه افراد پشت نوبت در اولویت خدمات آستان قدس رضوی هستند، اظهار کرد: 320 بیمار زمین گیر از کارافتاده از خدمات کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد بهره مند هستند که ماهیانه یک میلیون ریال به حساب آنان واریز می شود و در زمینه خدمت رسانی به آنها نیازمند همکاری موسسات خیریه هستیم.

سید بهادرکریمی عضو دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به جایگاهی که در آموزه های دینی ما وجود دارد، خدمتگزاری و توجه به محرومان یک اصل از اصول اساسی انقلاب اسلامی است و آستان قدس رضوی که سرمشق‌گرفته از امام رضا(ع) است نمی‌تواند نسبت به محرومیت‌زدایی بی توجه باشد.

وی به همکاری با کمیته امداد برای توسعه خدمت‌رسانی به محرومان تأکید کرد و افزود: اقداماتی در روستاها با کمک دهیاران صورت‌گرفته و اشتغال‌زایی، تعمیر و مرمت منازل از جمله مواردی است که در دستور کار کارگروهای تخصصی آستان قدس رضوی  قرار گرفته است.

کریمی رسیدگی دقیق به امور محرومان را مهم‌ترین هدف تشکیل دفاتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان ها عنوان و بیان کرد: اعزام زائر اولی ها به مشهد مقدس، کمک به اشتغال زایی، کمک به ازدواج نیازمندان، برگزاری اردوهای جهادی، ارائه خدمات درمانی از مهمترین اقدامات نمایندگی های آستان قدس رضوی در مناطق محروم کشور است.

عضو دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در کهگیلویه و بویراحمد از آمادگی این نمایندگی جهت اهداء بسته فرهنگی و یک میلیون ریال کمک نقدی برای 200 نفر از مددجویان با همکاری کمیته امداد خبر داد.



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: