« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۵۷۵۵
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۳
فرمانده انتظامی شهرستان لنده هشدار داد ؛
فرمانده انتظامی شهرستان لنده گفت: به کاربران توصیه می‌کنم تلاش کنند تا اطلاعات کمتری از خود در فضای مجازی یا شبکه‌های اجتماعی منتشر کنند و از بارگذاری تصاویری شخصی خودداری کنند.

اطلاعات شخصی خود را در فضای مجازی منتشر نکنید سارقان در کمینند!

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛فرمانده انتظامی شهرستان لنده با بیان اینکه عکس‌های سلفی یهویی که کاربران در مسافرت و گردش‌ها از خود منتشر می‌کنند یکی از سوژه های مهم مورد نظر سارقان است که به‌دنبال فرصت می‌گردند تا در نبود فرد از منازل سرقت کنند گفت:یکی ازعواملی که در دزدی ازخانه های مردم نقش دارد، گرفتن عکس های سلفی اعضای خانواده وبه اشتراک گذاشتن آن در اینترنت است که ازاین طریق موقعیت خود و خانواده که درخانه نیستند را نشر و باعث سوء استفاده دیگران می شود.

سرهنگ زمانی: تغییر تصاویر با نرم‌افزار فتوشاپ و تبدیل به تصاویر مستهجن را از دیگر شگردهای مجرمان سایبری برای اخاذی و باج‌خواهی از کاربران دانست و اظهار داشت:انتشار تصاویر شخصی و سلفی های خانوادگی یا دورهمی ها دوستانه در مواقعی زمینه ارتکاب جرم علیه آن‌ها را فراهم می‌کند.

ایشان در ادامه به کاربران توصیه کرد: که تلاش کنند تا اطلاعات کمتری از خود در فضای مجازی یا شبکه‌های اجتماعی منتشر کنند و از بارگذاری تصاویری شخصی خودداری نمایند.

این مقام انتظامی تصریح کرد:بهترین کار پیشگیری است و برای جلوگیری از این گونه جرایم کاربران باید هنگام انتشار اطلاعاتشان در فضای مجازی نهایت دقت را داشته باشند و قبل از انتشار اطلاعات در این فضا به تبعات آن بیاندیشند.

 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: