« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۵۷۳۵
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۲:۴۸
اجتماعی؛
فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه از کشف کالای قاچاق به ارزش تقریبی ۶۰۰ میلیون ریال از یک دستگاه خودروی سمند در این شهرستان خبر داد.

کشف کالای قاچاق به ارزش ۶۰۰ میلیون ریال در کهگیلویه

به گزارش آوای رودکوف از دهدشت، سرهنگ سید محمد موسوی در این باره اظهار کرد: ماموران پلیس آگاهی شهرستان کهگیلویه ضمن هماهنگی با مرجع قضایی در اجرای طرح مبارزه با کالای قاچاق حین انجام تور ایست و بازرسی و کنترل خودروهای عبوری در محور دهدشت-پاتاوه به یک دستگاه خودروی سمند شوتی حامل کالای قاچاق مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.

وی افزود: ماموران در بازرسی از این خودرو تعداد ۱۱۵ عدد دستبند چرمی، تعداد ۳۵ عدد دستبند مهره‌ای، تعداد ۸۰ عدد دستبند فلزی، تعداد ۹۵ عدد دستبند مدل‌های مختلف، تعداد ۴۵ عدد گردنبند مرواریدی، یک هزار و ۶۰۰ عدد گردنبند در مدل و سایزهای مختلف، تعداد ۶۵ پک بسته‌ای گردنبند، تعداد یک هزار و ۲۵۰ عدد گوشواره، تعداد یک هزار و ۱۵۰ عدد ساعت مچی زنانه و مردانه، تعداد ۲۲ دستگاه ساعت دیواری، تعداد ۲۴ دستگاه چراغ مطالعه و تعداد ۷۱۰ عدد باتری فاقد مدارک گمرکی کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه با بیان اینکه کارشناسان ارزش تقریبی کالاهای مکشوفه را ۶۰۰ میلیون ریال برآورد کردند خاطرنشان کرد: در این راستا یک نفر دستگیر و به مرجع قضایی معرفی و خودرو نیز به پارکینگ منتقل شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: