« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۹۳۵۲
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۶
آوای رودکوف:معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری با اشاره به استقبال مطلوب گردشگران از جاذبه‌های کهگیلویه وبویراحمد، گفت: این استان هم‌اکنون به مقصد جدید گردشگری در کشور تبدیل شده‌است.

 به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری کهگیلویه‌وبویراحمد، استاندار کهگیلویه‌وبویراحمد و مدیرکل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان صبح امروز با مسعود سلطانی‌فرمعاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری کشور دیدار کردند.

در این نشست مشکلات حوزه گردشگری و صنایع‌دستی و چگونگی حفظ و بهره‌برداری میراث فرهنگی و ایجاد زیرساخت‌های گردشگری در استان کهگیلویه‌وبویراحمد مطرح شد.

رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری کشور با اشاره به استقبال گردشگران از جاذبه‌های کهگیلویه وبویراحمد، اظهار داشت: این استان هم‌اکنون به عنوان مقصد گردشگری در کشور تبدیل شده‌است.

مسعود سلطانی‌فر افزود: تلاش می‌کنیم اقامتگاه‌های ارزان‌قیمت برای گردشگران و مسافران در این استان فراهم کنیم.

وی با اشاره به اهمیت برگزاری جشنواره‌ها و نمایشگاه‌ها برای معرفی استان کهگیلویه‌وبویراحمد به دیگر نقاط کشور و دنیا، تصریح کرد: برگزاری جشنواره‌ها و نمایشگاه‌هایی از آداب و رسوم مردم این استان و جلب توجه تورگردان و گردشگران  می‌تواند به توسعه صنعت گردشگری و جذب بیشتر گردشگر به این استان کمک کند.

دریافت تسهیلات برای سرمایه‌گذاران بخش خصوصی از طریق صندوق توسعه ملی و کار آفرینی امید از دیگر مباحث مطرح‌شده در این نشست بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: