« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۹۳۳۲
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۴:۱۴
این نوسینده در توصیه های عاقلانه به دولتمردان تدبیر و امید نیز می نویسد: بيان اغراق‌آميز دستاورد‌ها و وعده‌هاي به‌دور از تحقق سطح توقعات را بالا برده و ممكن است موجب سرخوردگي مردم شود. مطبوعات هوادار دولت بايد فضا را آرام كنند و از درج تيترهاي جنجالي و نشر و پخش محتوا و مطالب مطبوعات و رسانه‌هاي راديكال اجتناب نمايند.."

 به گزارش پایگاه خبری اوای رودکوف، یک فعال سیاسی اصلاح طلب طی یادداشتی در روزنامه اصلاح طلب آرمان و نزدیک به خانواده هاشمی رفسنجانی برخی توصیه های جالب و البته قابل تاملی را به دولتمردان روحانی داشته است.

به گزارش جهان نیوز، سيدمجتبي ساداتي، ضمن تشبیه منتقدان دولت – البته به ادعای وی منتقدان دولت با رویکرد تخریبی! - به زنبورهای عسل بیکار و بی اعصاب نوشته است: "نيت نويسنده اين يادداشت اين است كه درباره نحوه برخورد دولت با منتقداني كه با رويكرد تخريبي با دولت منتخب ملت تعامل مي‌كنند نكاتي را يادآور شوم  و براي روشن‌تر شدن مطلب دو مثال می‌زنم. مثال اول: هترين زمان براي بازديد يا برداشت عسل از كندوهاي زنبورعسل زماني است كه هوا صاف و آفتابي بوده و زنبورها مشغول جمع كردن شهد گل‌ها از طبيعت و حمل و ذخيره كردن آن در كندو هستند. هنگامي كه گل در طبيعت فراوان باشد تمام هم و غم زنبور‌ها جمع كردن شهد گل‌ها و تبديل آنها به عسل است و هيچ توجهي به بازديد‌كننده يا برداشت‌كننده عسل ندارند و به او حمله نمي‌كنند، اما زماني كه به علت نامناسب بودن هوا يا عدم وجود گل در طبيعت بيكار باشند و اعصاب آنها آرام نباشد، به محض اينكه درپوش كندو را ‌برداريد فكر مي‌كنند كه غارتگر است و مستقيما به صورت و چشم و بيني انسان نيش مي‌زنند و جالب است بدانيد كه هر زنبور بعد از نيش زدن مي‌ميرد."

این نوسینده در توصیه های عاقلانه به دولتمردان تدبیر و امید نیز می نویسد: "نقد بيش از حد دولت قبل كه ظهور و بروزش معلول علت‌ها و عوامل ديگري بوده ممكن است موجب ملال خاطر مردم و ايجاد احساس مظلوم‌نمايي شود و ناخواسته آب به آسياب عده‌اي خاص ريخته شود. بيان اغراق‌آميز دستاورد‌ها و وعده‌هاي به‌دور از تحقق سطح توقعات را بالا برده و ممكن است موجب سرخوردگي مردم شود. مطبوعات هوادار دولت بايد فضا را آرام كنند و از درج تيترهاي جنجالي و نشر و پخش محتوا و مطالب مطبوعات و رسانه‌هاي راديكال اجتناب نمايند.."

این فعال اصلاح طلب در پایان نیز با پیشنهادی خوشمزه دولت را به عدم معرفی بعضی از دستاوردهایش توصیه می کند و می نویسد:" تلاش دولت براي معرفي بعضي از دستاوردهايش موجب خشم عده‌اي مي‌شود كه رويكرد تخريبي آنها را تشديد خواهد كرد و درصدد خنثي كردن آنها برمي‌آيند! براي بيان عملكردها و دستاوردها در زمان انتخابات فرصت كافي است!"

 

منبع/جهان

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: