« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۹۲۹۹
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۰
آوای رودکوف:رئیس جمهور سابق کشورمان که برای سخنرانی در یادواره شهدای مدافع حرم به شهرستان آمل دعوت شده بود با استقبال و حضور پرشور مردم این شهرستان در مصلای نماز جمعه مواجه شد.

 به گزارش آوای رودکوف، به نقل از فارس از آمل، محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهور سابق کشورمان که برای سخنرانی در نخستین یادواره شهید هادی جعفری دومین شهید مدافع حرم شهرستان آمل دعوت شده بود، در بدو ورود به این شهرستان با حضور در آستان امامزاده ابراهیم (ع) آمل و گلزار شهدای این شهرستان به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

احمدی‌نژاد با حضور خانواده شهدای مدافع حرم به گلزار این شهدا رفت و با قرائت فاتحه به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

سخنرانی در مراسم یادواره شهدای مدافع حرم در مصلای آمل از برنامه‌های سفر رئیس جمهور سابق کشورمان به آمل است.

در حال حاضر مصلای آمل از جمعیت پر شده است و در کنار پوستر و بنرهای شهدا، عده‌ای از مردم نیز عکس‌هایی از احمدی‌نژاد در دست دارند.

حضور احمدی‌نژاد برای شرکت در این مراسم و سخنرانی وی از سیزدهم فروردین‌ ماه جاری رسانه‌ای شده است هر چند که مخالفان سعی داشتند مانع از حضور احمدی‌نژاد شوند.

انتشار بیانیه و شب‌نامه علیه حضور رئیس جمهور سابق کشورمان از اقداماتی بود که توسط مخالفان احمدی‌نژاد تدارک دیده شده بود.

به گزارش فارس، محمود احمدی‌نژاد با حجت‌الاسلام محمدعلی رحمانی امام جمعه شهرستان آمل و جمعی از علمای این شهرستان دیدار کرد.

در این دیدار که قبل از مراسم حضور وی در نخستین یادواره شهدای مدافع حرم شهرستان آمل صورت گرفت، خانواده شهدای مدافع حرم و جمعی از خانواده شهدا و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس حضور داشتند.

هنوز احمدی‌نژاد برای شرکت در مراسم سخنرانی وارد مصلی نشده بود اما ظرفیت مصلی که حدود 5 هزار نفر تخمین زده می‌شود پر از جمعیت شده است.

بر اساس گزارش خبرنگار فارس که در محل مراسم مستقر است، ساعاتی قبل از آغاز مراسم سخنرانی و یادواره شهدا، مصلای آمل مملو از جمعیت شده و بیشتر شرکت‌کنندگان در این مراسم را نیز تاکنون جوانان تشکیل می‌دهند.

محمود احمدی‌نژاد در مصلی با استقبال پرشور مردم آمل مواجه شد، استقبال از وی به حدی بود که در حدود 20 دقیقه مردم با شعارهای خود نسبت به وی به ابراز احساسات پرداختند.

شعارهایی همچون صل‌ علی محمد یاور رهبر آمد، به نام هر چی مرده احمدی بر می‌گرده، احمدی احمدی قول بده بر می‌گردی، احمدی دلاور پیرو خط رهبر از شعارهای بود که مردم از رئیس جمهور سابق کشورمان استقبال کردند.

شیخ اسلامی وزیر سابق کار به همراه جمعی از افراد کابینه نهم و دهم و قناعت استاندار سابق گلستان احمدی‌نژاد را در این سفر همراهی کردند.

دو پسر احمدی‌نژاد نیز در جمع مردم آمل حاضر شدند این میان مردم با احمدی‌نژاد عکس یادگاری هم گرفتند.

عده‌ای از شرکت‌کنندگان در این مراسم به احمدی‌نژاد نامه دادند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: