« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۹۰۸۰
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۶
آوای رودکوف:عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس خطاب به رئیس جمهور گفت:آقای روحانی،این یک میلیون و صد هزار شغلی که می گویید ایجاد کردیم،  کجاست!؟ یک مورد از آنها را در استان محروم کهگیلویه و بویراحمد نشان دهید

 به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف، سید علی محمد بزرگواری نماینده مردم کهگیلویه و بهمئی در جلسه علنی امروز مجلس و در تذکر شفاهی خطاب به رئیس جمهور گفت: آقای روحانی، از این منم منم ها دست بردارید! خیلی ها منم منم کردند که اولین آنها بنی صدر خائن بود.

وی خطاب به رئیس جمهور ادامه داد: اگر دولت برای شماست، پس امام و شهدا و رهبری و مردمی که به شما رای دادند و مجلس نهم که به وزرای شما رای داد و البته نباید به برخی از آنها رای می داد، چه کاره هستند!؟

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس با بیان اینکه این منم منم کردنها در شان یک نفر با لباس روحانیت نیست، گفت: این یک میلیون و صد هزار شغلی که می گویید ایجاد کردیم، در کجاست!؟ یک مورد از آنها را در استان محروم کهگیلویه و بویراحمد نشان دهید.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: