« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۹۰۶۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۹
جاده های کم عرض و نبود راههای  مناسب همواره باعث شده است که این مسیرها به قتلگاهی خاموش برای مردم شهرستان لنده تبدیل شود و در غفلت مسئولان سالانه جان افراد زیادی گرفته شود

پایگاه خبری آوای رودکوف:مهم‌ترین شاخصه توسعه هر استان یا شهرستان  در حال حاضر توسعه راهها می باشد.
راه شبکه وشریانی حیاتی هر جامعه است و برای ورود به توسعه  باید به اولین آیتم توسعه یعنی راه فکر کنیم.پس راه ارتباطی مناسب ، می تواند بسترساز برنامه ریزی‌ها برای توسعه شود.

اما با کمال تاسف باید گفت:شهرستان لنده از وجود راه ارتباطی مناسب به شدت رنج می برد.

وجود جاده قدیمی و غیر استاندارد لنده به سوق و دهدشت با هزاران چاله و پیچ و خم و ....و وجود راه  پرپیچ و خم و ناهموار فصلی لنده به چاروسا و از آنطرف جاده کم عرض و پر پیچ و خم لنده به قیام و بهمئی نه تنها زمینه ی ایجاد توسعه را فراهم ننموده بلکه مشکلات فراوانی را برای مردم و حتی دولت فراهم نموده است.

اخیرا شنیده شد در یکی از این جاده ها که تصادفی منجر به قتل صورت گرفته عامل اصلی تصادف ، جاده و نبود حفاظهای ایمنی و....تشخیص داده شد است.

به هر حال جاده های کم عرض و نبود راههای  مناسب همواره باعث شده است که این مسیرها به قتلگاهی خاموش برای مردم این شهرستان تبدیل شود و در غفلت مسئولان سالانه جان افراد زیادی گرفته شود.

امیدواریم مسولان زیربط به خود آیند و نسبت به  اصلاح نقاطه حادثه خیز و تعمیر و بازسازی این جادها و خصوصا مسیر لنده به دهدشت که بقول یکی از نامزدهای انتخاباتی به قتلگاه خاموشی تبدیل گردیده اقدام نموده و زمینه ی توسعه ، رضایت خاطر و امنیت خاطر مردم این شهرستان در هنگام مسافرتها را فراهم نمایند.

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۲
سبحانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۵:۲۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۴
0
0
باثشکر امیدوارم حقایق ومظلومیت این شهرستان را بیشتر بنویسید
sam
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۴
0
0
انتظارات از شما به عنوان پیشتازان رسانه شهرستان به مراتب بیشتر است تا با قلم بران و نترس خودتون مشکل جاده مرگ این شهرستان رو حل کنید و طبیعی است که رمز موفقیت در این مهم اتحاد مردم و پیگیری شما می باشد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: