« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۸۹۷
تعداد نظرات: ۶ نظر
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۱ - ۰۰:۵۵
اوای دنا-امیر اسمائیلی :با سلام خدمت مدیر محترم سایت مردمی آوای دنا ، میخواهم درباره رکوردار گمنام استانمان کمی برایتان بگویم، سید محمد کشاورز جوان رزمی کار گچسارانی است که میتواند دست به کارهای خطرناکی بزند که کمتر کسی در جهان جرات انجامش را دارد . این جوان 20 ساله میتواند با ضربه ی سر  خود 43 عدد سنگ تراورتن به قطر  2 سانتیمتر را در هم بشکند. ایشان نه پیشانی بند به سرش میزند نه هیچ  پارچه ای روی سنگ ها  میگذارد در صورتی که این کار ممکن است باعث ضربه مغزی شود ولی وی با استفاده از تمرکز بالای خود این کار خطرناک را  انجام دهد. سید محمد، بجز این رکورد جهانی دارای رکورد دیگری در جهان نیز میباشد این جوان میتواند 6 جدول بتنی که هر کدام 80 کیلو وزن دارند را یعنی بیش از 450 کیلو بتن را روی شکم خود با پتک 20 کیلوی خرد کند در صورتی که رکورد قبلی متعلق به فرد ایرانی بود که توانسته بود 3 جدول 80 کیلوی را خرد کند . این جوان هم استانی تنها فردی در استان است که عضو سازمان جهانی دفاع شخصی بوده و زیر نظر بزرگترین اساتید دنیا از جمله استاد دکتر ولید قصاص از لبنان ،استاد دونالد چانگ از هنگ کنگ ،استاد راجلیو سولار از فلیپین ،استاد کارستندام از دانمارک آموزش دیده و مدارک فدرال را کسب نموده است. ایشان قهرمان چندین دوره مسابقات دفاع شخصی کشور نیز میباشند . ولی تا کنون هیچ مسئولی حتی به او توجه هم نکرده است چه برسد به صدا وسیمای استانش در صورتی که این جوان رزمی کار در تمام مراحل ورزشی خود بدون هیچ حمایتی از طرف مسئولین شهرستانش هنوز هم بدنبال رکورد های جدید و قهرمانی های جدید است تا بتواند نام استانش را در تمام دنیا به گوش همه برساند .
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۶
گچسازان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۹
0
1
با تشکر از سایت وزین اوای دنا بخاطر چاپ مطلب و انتشار عکس در گالری تصاویر
امیر اسمائیلی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۹
0
0
لطفا صدا و سیمایی استان از رکورد استاد کشاورز گزارش تهیه کند .ممنون
امیر اسمائیلی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۹
0
0
به مردم گچساران و استاد کشاورز بخاطر در هم کوبیدن رکورد جهان تبریک عرض میکنم .
امیر اسمائیلی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۹
0
0
درود بر برادر عزیز جناب استاد کشاورز. این موفقیت بزرگ را به این برادر عزیز و خانواده محترمشان تبریک می گویم انشالا در تمام مراحل زندگی موفق و پیروز باشند.
شایان اصغرزاده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۹
0
1
با سلام خدمت دوستان
با تشکر از مدیریت سایت و خبر رسانی جناب مهندس امیر اسماعیلی ، و ضمن تبریکی دوباره به استاد حاج سید محمد کشاورز برای اینکه همیشه در تلاش بوده که نام ورزش و استان را بالا ببرد و جهانی کند.
امیدواریم که مسئولین همه و همه برای کمک به ثبت کردن این رکورد در جهان به ما کمک کنند .
با تشکر ، شایان اصغرزاده روابط عمومی کیوشو سلف دیفنس استان
امیر اسمائیلی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۹
0
0
کسب این رکورد توسط جوان گچسارانی رو به تمام گچسارانی های عزیز و سید محمد کشاورز تبریک میگم .از سایت مردمی آوای دنا برای حمایت خود از نخبگان کشوری سپاسگذارم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: