« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۸۸۸۲
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۹
آوای رودکوف:رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) دهدشت گفت: 4میلیارد ریال اعتبار برای توسعه و تجهیز بخش دیالیز این بیمارستان هزینه شده است

 به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف از هدشت:دکتر امیر مولایی فر در جمع خبرنگاران با بیان این که تعداد تخت های فعال بخش دیالیز این بیمارستان به 15تخت افزایش یافته، افزود: برای توسعه، تعمیر و تجهیز این بخش بیش از 4 میلیارد ریال از اعتبارات دانشگاه علوم پزشکی یاسوج هزینه شده است.

رییس بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت تصریح کرد: هم اکنون 75بیمار دیالیزی درشهرستان کهگیلویه وجود دارد که در دو شیفت صبح و عصر و هر بیمار، سه روز در هفته به این واحدها مراجعه و خدمات مورد نیاز خود را دریافت می کنند.
مولایی‌فر اضافه کرد: جهت ارتقاء کمیت و کیفیت خدمات رسانی به بیماران نیازمند به اعمال جراحی ،خصوصا جراحی های مغز و اعصاب، اتاق عمل پنجم در بیمارستان با اعتباری بالغ بر 2میلیارد و 500 میلیون ریال راه اندازی و به بهره برداری نهایی رسید.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه ضمن با توسعه و تجهیز بخش دیالیز، بیماران نیازمند از مراجعه به شهرستانها و استان های اطراف  بی نیاز شده اند یک دستگاه همودیالیز جدید با همکاری خیرین سلامت خریداری شده که به زودی به مجموع دستگاه های این بخش اضافه می شود.

مولایی فر به راه اندازی آزمایشگاه اورژانس دهدشت اشاره نمود و گفت: این آزمایشگاه جهت تفکیک نمونه گیری و پاسخ دهی به بیماران بخش اورژانس و در راستای افزایش و بهبود کیفیت خدمات رسانی به مردم با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 800 میلیون ریال به بهره برداری نهایی رسید.

وی با اشاره به موضوع  تکمیل و بازسازی بخش اسناد پزشکی و بایگانی ریلی بیمارستان با اعتباری بالغ بر 800میلیون ریال، اظهار داشت: بازسازی و هتلینگ بخش داخلی با 23تخت فعال، 2 اتاق ایزوله و 6 تخت مانیتوردار با اعتباری بالغ بر یک میلیارد ریال از جمله دیگر اقدامات صورت گرفته در بیمارستان امام خمینی (ره) است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: