« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۸۷۲۶
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۲
 آوای رودکوف: رییس بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت از راه اندازی چهار دستگاه دیالیز جدید در بخش دیالیز این بیمارستان خبر داد

 به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف از دهدشت: دکتر امیر مولایی‌فر در جمع خبرنگاران افزود: بخش دیالیز بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت ماهیانه به صورت متوسط 75 بیماری دیالیزی را تحت پوشش قرار می دهد.

رییس بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت تعداد دستگاه های این بخش از قدیم را یازده دستگاه عنوان و تصریح کرد: این دستگاه ها عمر مشخصی دارند و به صورت تدریجی دچار فرسودگی خواهند شد که بعد از یک مقدار کارکرد مشخص باید تعویض شوند.

وی بیان کرد: از این تعداد بیماران حدود 70 نفر آنان شناسنامه ثابت دارند و مابقی هم به صورت مهمان ماهیانه خدمات رسانی می شوند.
مولایی فر عنوان کرد: برخی از این دستگاه ها چنان دچار تعمیرات شدند که دیگر عملا کفایت خودشان را از دست داده اند و دیالیزی که باید سه ساعت انجام شود متاسفانه بعد از پنج ساعت انجام و بیمار هم کماکان بعداز دیالیز حال خوب و خوشی ندارد.

وی اظهار کرد: در همین راستا در نیمه دوم سالجاری دو دستگاه جدید خریداری و در ناوگان دیالیز بیمارستان امام خمینی(ره) راه اندازی کردیم.

مولایی خاطر نشان کرد: دو دستگاه دیگر هم تامین اعتبار شده و در آینده ای نزدیک راه اندازی خواهند شد.

این مسئول اضافه کرد: با خرید این  چهار دستگاه، دستگاه‌های بخش دیالیز به 15 دستگاه رسیده و امیدواریم که این روند در سالهای آتی ادامه داشته باشد تا بتوانیم خدمات شایسته ای را به مردم ارائه دهیم.

به گفته مولایی اعتبار هر کدام از دستگاه‌های جدید75 تا 80 میلیون تومان هزینه در بر داشته است.




نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: