« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۸۶۶۶
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۹
آوای رودکوف:مراسم وداع با پیکر مطهر سردار رشید اسلام شهید  ستار اورنگ دریاسوج برگزار شد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف از یاسوج،پیکر سردار رشید اسلام شهید  ستار اورنگ، مستشار نظامی و اولین شهید مدافع حرم از کهگیلویه و بویراحمد صبح امروز در  یاسوج تشییع شد.

شهید اورنگ از جانبازان و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس بود و در عملیات های مختلف بویژه عملیات  والفجر هشت و بیت المقدس نیز کارنامه درخشانی از خود به نمایش گذاشته بود.

این شهید مدافع حرم جانشینی فرماندهی معاونت آموزش تیپ مستقل 48فتح و فرماندهی تیپ سوم دانشگاه امام حسین(ع) را در کارنامه مدیریتی خود دارد  و به عنوان فرمانده نمونه از دستان مقام عظمای ولایت جایزه دریافت نموده است.

سردار ستار اورنگ، با پایان دوران خدمت خود در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، برای دفاع از حرم آل الله و حمایت از محور مقاومت به عنوان مستشار نظامی عازم سوریه شد وی پس از آزادی شهرهای نبل و الزهراء از چنگال تروریست‌های تکفیری- صهیونیستی داعش، در ماموریت مستشاری در حلب سوریه روز جمعه 16 بهمن به فیض شهادت نایل آمد.

پایگاه خبری آوای رودکوف،شهادت این سردار دفاع مقدس را به خانواده آن شهید و ملت شهید پرور ایران تبریک و تسلیت عرض می نماید.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: