« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۸۵۹۸
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۱
 آوای رودکوف- فرماندار کهگیلویه بر ضرورت همکاری دستگاه‌های اجرایی برای اریه خدمات به گردشگران نوروزی تاکید کرد

 به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف از دهدشت: علی پوزش در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفرهای نوروزی در کهگیلویه ضمن تبریک ایام الله دهه فجر خواستار همکاری همه دستگاه‌های اجرایی جهت تجهیزات خدمات سفر برای گردشگران نوروزی شد.

فرماندار کهگیلویه اعتبار جهت بازسازی بافت تاریخی  دهدشت را 23 میلیارد تومان دانست و تصریح کرد: با وجود این اعتبارات استانی حداقل پنجاه سال طول می کشد تا این بافت احیاء شود.

وی با اشاره به کمبود برخی امکانات در کهگیلویه جهت رفاه گردشگران بیان کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد نسبت به استان های همجوار عقب ماندگی تاریخی دارد و به تبع آن شهرستان کهگیلویه از عقب ماندگی تاریخی بیشتری رنج می برد.

وی برپایی سیاه چادر در ورودی شهر، تهیه بروشور اطلاعاتی برای مسافران، برگزاری چادرهای راهنمایی و پزشکی را از جمله وظایف دستگاه‌های متولی جهت ورود گردشگران به این شهرستان عنوان کرد.

پوزش اظهار کرد: 10 کمیته خدمات سفرهای نوروزی برای دهدشت در نظر گرفته شده که وظیفه آنها اطلاع رسانی خواهد شد.

فرماندار کهگیلویه خواستار نصب تابلوهای اعلام خطر در کنار سدهای مارون و کوثر برای مقابله با غرق شدن افراد گردشگر در این راستا شد.

پوزش بر آماده بودن و همکاری دستگاه‌های خدمات رسان در ایام تعطیل تاکید کرد.

پوزش خواستار همکاری دستگاه‌های متولی با کمیته نظارت شد و گفت: کسانی که از این کار شانه خالی کنند با آن اداره برخورد خواهد شد.

وی خواستار در اختیار قراردادن لیست کشیک نوروزی ادارات و مهمان سراهای آنها به فرمانداری و میراث فرهنگی شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: